Office Assistant / Manager Assistant (cu limba engleza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Office Assistant / Manager Assistant (cu limba engleza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Constructii
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Locatie: sector 1, Metav Business Park

    Compania ofera solutii si servicii complete de amenajare interioara de inalta calitate, in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.

    Cerinte:
    Persoana organizata, cu excelente abilitati de relationare, capabila sa se adapteze usor la diferite situatii;
    Studii superioare absolvite;
    Limba Engleza nivel bun-avansat- scris, citit, vorbit (se relationeza frecvent cu clienti si furnizori straini);
    Experienta pe un post similar- reprezinta avantaj;
    Cunostinte bune de operare MS Office.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Se asigura suport administrativ pentru departamentele companiei;
    Activitati de protocol si de secretariat (primirea clientilor; protocolul intalnirilor; redactare si transmitere documente; rezervari bilete si cazari pentru diferite deplasari locale sau internationale);
    Relationarea cu furnizorii de produse si servicii, locali si straini pentru diferite proiecte;
    Se ofera suport in activitatea de HR (programari medicina muncii; pontaje, procese verbale, centralizare cereri concediu, concedii medicale, adeverinte etc.);
    Contabilitate primara: evidenta facturi, bonuri, deconturi, ordine de deplasare.


    Alte informatii

    Oferta:
    Salariu negociabil în funcție de experiență;
    Contract de munca cu norma intreaga;
    Program de lucru 9-18.00 ( 1 h pauza).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (366)