Office Assistant / Manager Assistant (cu limba engleza)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Office Assistant / Manager Assistant (cu limba engleza) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.12.2022 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Locatie: sector 1, Metav Business Park
Compania ofera solutii si servicii complete de amenajare interioara de inalta calitate, in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.
Cerinte:
Persoana organizata, cu excelente abilitati de relationare, capabila sa se adapteze usor la diferite situatii;
Studii superioare absolvite;
Limba Engleza nivel bun-avansat- scris, citit, vorbit (se relationeza frecvent cu clienti si furnizori straini);
Experienta pe un post similar- reprezinta avantaj;
Cunostinte bune de operare MS Office.
Responsabilitati:
Se asigura suport administrativ pentru departamentele companiei;
Activitati de protocol si de secretariat (primirea clientilor; protocolul intalnirilor; redactare si transmitere documente; rezervari bilete si cazari pentru diferite deplasari locale sau internationale);
Relationarea cu furnizorii de produse si servicii, locali si straini pentru diferite proiecte;
Se ofera suport in activitatea de HR (programari medicina muncii; pontaje, procese verbale, centralizare cereri concediu, concedii medicale, adeverinte etc.);
Contabilitate primara: evidenta facturi, bonuri, deconturi, ordine de deplasare.
Oferta:
Salariu negociabil în funcție de experiență;
Contract de munca cu norma intreaga;
Program de lucru 9-18.00 ( 1 h pauza).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Operator back office cu limba italiana si engleza Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (366) |
Raporteaza eroarea la