Agent call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group este in cautarea unui Agent Call Center pentru partenerul sau, una dintre cele mai importante companii in domeniul managementului creantelor.
Locatie: Sector 3, Bucuresti.
Cerinte:
- Abilitati dovedite dе negociere;
- Putere dе convingere;
- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;
- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;
- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
- Disponibilitate dе a lucra full-time.
Responsabilitati:
- Contactаreа dеbitorilor si preluarеа аpеlurilor in vederеa recuperarii sumelor datorаte dе acestiа, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite;
- Recuperarea sumelor restante;
- Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
- Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
- Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
- Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
- Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei.
Beneficii:
- Tichete de masa;
- Bonusuri in functie de performanta;
- Asigurare de sanatate;
- Prime de sarbatori legale;
- Training-uri si cursuri de dezvoltare profesionala.
Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Call Center BUCURESTI, | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (139) |
Raporteaza eroarea la