Material Planner cu Germana/ Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Material Planner cu Germana/ Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 07.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recrutează un material planner cu limba germana pentru unul dintre clienții săi, un lider global în mobilitate inteligentă și durabilă.

    Cerințe pentru rol:

    • Studii: licenta, ideal in studii de afaceri;
    • Experiență de lucru: 1-2 ani de experiență relevantă;
    • Limbi straine: engleza si germana la nivel mediu;
    • Bună cunoaștere a sistemului SAP;
    • Abilități puternice de comunicare și analiză;
    • Abilitatea de a lucra într-un mediu multicultural și multidisciplinar;
    • Abilitatea de a gestiona și prioritiza propriul volum de muncă;

    Responsabilitati

    Vei fi responsabil de:
    •Nevoile de livrare rapidă către furnizori;
    •Urmărirea livrărilor și asigurarea disponibilității bunurilor pentru proiectele companiei; •Monitorizarea KPI-urilor de performanță a furnizorilor;
    •Participarea/conducerea la îmbunătățirea performanței furnizorului;
    •Asigurarea și actualizarea cu acuratete a datelor de bază pentru planificarea materialelor;
    •Urmărirea pieselor lipsă până la disponibilitatea stocului;
    •Rezolvarea problemelor de primire (exces de stoc, lipsă, deteriorare, documentare etc).

    Beneficii:
    •Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
    •Mediu de lucru dinamic și bine organizat;
    •Salariu motivant;
    •Tichete de masa;
    •Alte beneficii: Vouchere de vacanță, bonusuri de Paște și Crăciun.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (4)