Customer Support with English

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Îți propun un rol fain de Customer Support cu Engleză pentru un furnizor de conținut de top pentru industria iGaming.

    Ce ne dorim noi de la tine?
    - Abilități avansate de comunicare în limba engleză;
    - Studii minim 10 clase;
    - Cunoștințe PC;
    - Flexibilitatea programului de lucru și capacitatea de a lucra în ture, atât de noapte cât și de sărbătorile legale;
    - Experiența în asistența clienților este un mare plus;
    - Abilități bune de organizare și atenție la detalii;
    - Răbdare și abilități de serviciu clienți;
    - Experiență în industria jocurilor online și a cazinourilor iar înțelegerea peisajului jocurilor este de preferat, dar nu esențială.

    Responsabilitati

    Ce responsabilități vei avea?
    - Worldwide support;
    - Verificare difuzărilor audio și video, vei raporta Managerului de tură și Departamentului IT orice erori sau abateri;
    - Verificarea istoricul comunicării dintre Dealerii Online și jucători pentru a evalua calitatea comunicării în timpul jocului, conform regulamentului de comunicare;
    - Supravegherea și raportarea deconectărilor de sunet sau / și imagine și orice altă eroare tehnică;
    - Clarificarea situațiilor și întrebărilor din partea jucătorilor relevante pentru joc, într-o manieră profesionistă și în timp util;
    - Supervizarea functionalității serverelor de joc prin utilizarea aplicațiilor Admin / Back office;
    - Întocmirea de rapoarte privind erorile de comunicare sau orice alte erori;
    - Întocmirea de rapoarte la toate nivelurile: companie, echipă tehnică și operatori;
    - Pregătești răspunsurile la întrebări și la solicitări de investigare a reclamațiilor primite de la operatori cu privire la activitate, cu respectarea reglementării specifice;
    - Vei furniza un feedback cu privire la agenții de serviciu și situațiile care s-au produs în tură.

    Alte informatii

    Ce oferim noi?
    - Ofertă salarială de 3.700 ron NET;
    - Bonus de performanță trimestrial, după perioada de probă;
    - Sporuri de noapte, weekend și sărbători legale;
    - Asigurare medicală la Regina Maria;
    - Training de 2 săptămâni;
    - Posibilitatea de promovare;
    - Contract pe o perioadă nedeterminată.

    Program de lucru: În 3 ture (06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00) cu pauză de o oră. Se lucreaza 5 zile, cu 2 libere; iar programul se decide cu o lună înainte.

    Locație de lucru: București, sector 5, Calea Rahovei, 240 (vis-a-vis de Liberty Mall).