Administrator Date Client

Angajator: Electromontaj
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.

    Cerinte

    Bună,
    Bine ai venit pe pagina noastra!
    Ne căutăm colegi noi și unul dintre rolurile disponibile este acela de Administrator Date Client.

    Ceea ce ne dorim de la tine:
    • Studii economice: medii sau superioare
    • Experiență profesională: minim 1 an experiență într-o poziție similară
    • Abilitate de învățare și adaptare rapidă
    • Abilități bune de comunicare și relaționare
    • Atenție la detalii, focus pe rezultat și soluții, proactivitate, punctualitate și seriozitate
    • Cunoștințe solide de operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet)
    • Capacitate de concentrare și respectarea termenelor limită
    • Gândire logică, analitică, matematică, orientată spre cifre
    • Cunoştinte de contabilitate primară
    • Cunoștințe medii de management al proiectelor (urmărire tranșe facturare, derulare contractuală etc.) reprezintă un avantaj

    Responsabilitati

    Iată ce tip de activități și responsabilități prespune acesta:
    • Familiarizarea cu programele informatice specifice companiei, a proceselor și fluxurilor aferente întreținerii și gestionării bazelor de date - clienți
    • Efectuarea de recomandări de îmbunătățire a proceselor și fluxurilor existente și a cheilor de validare / verificare date clienți, după caz
    • Colaborează cu departamentul Vânzări și departamentul Financiar în vederea rezolvării la timp a problemele cu privire la baza de date clienți
    • Asigurarea unei comunicări eficiente în cadrul companiei cu privire la orice proces creare sau modificare a datelor client
    • Crearea fișelor de clienți în sistemul informatic al companiei (Charisma) pe baza informațiilor / documentelor primite de la departamentul Vânzări
    • Identificarea oricărei probleme legate de integritatea datelor din baza de date - clienți și oferirea de soluții pentru asigurarea integrității acesteia
    • Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru a gestiona eficient toate problemele identificate cu privire la acuratețea datelor aferente clienților
    • Reconcilierea informațiilor cu privire la clienți extrase din diverse sisteme și alinierea acestora conform documentelor
    • Asigurarea integrității datelor clienților în toate sistemele unde sunt preluate aceste informații
    • Pregătirea diverselor rapoarte la solicitarea managerilor

    Alte informatii

    De ce să vii la noi?
    Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil și ai posibilitatea să crești profesional.
    Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră.
    Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică!

    Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi.