Administrator Date Client
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Electromontaj active.Vezi toate job-urile Administrator Date Client active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro |
Angajator: | Electromontaj |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.
Cerinte
Bună,
Bine ai venit pe pagina noastra!
Ne căutăm colegi noi și unul dintre rolurile disponibile este acela de Administrator Date Client.
Ceea ce ne dorim de la tine:
• Studii economice: medii sau superioare
• Experiență profesională: minim 1 an experiență într-o poziție similară
• Abilitate de învățare și adaptare rapidă
• Abilități bune de comunicare și relaționare
• Atenție la detalii, focus pe rezultat și soluții, proactivitate, punctualitate și seriozitate
• Cunoștințe solide de operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet)
• Capacitate de concentrare și respectarea termenelor limită
• Gândire logică, analitică, matematică, orientată spre cifre
• Cunoştinte de contabilitate primară
• Cunoștințe medii de management al proiectelor (urmărire tranșe facturare, derulare contractuală etc.) reprezintă un avantaj
Iată ce tip de activități și responsabilități prespune acesta:
• Familiarizarea cu programele informatice specifice companiei, a proceselor și fluxurilor aferente întreținerii și gestionării bazelor de date - clienți
• Efectuarea de recomandări de îmbunătățire a proceselor și fluxurilor existente și a cheilor de validare / verificare date clienți, după caz
• Colaborează cu departamentul Vânzări și departamentul Financiar în vederea rezolvării la timp a problemele cu privire la baza de date clienți
• Asigurarea unei comunicări eficiente în cadrul companiei cu privire la orice proces creare sau modificare a datelor client
• Crearea fișelor de clienți în sistemul informatic al companiei (Charisma) pe baza informațiilor / documentelor primite de la departamentul Vânzări
• Identificarea oricărei probleme legate de integritatea datelor din baza de date - clienți și oferirea de soluții pentru asigurarea integrității acesteia
• Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru a gestiona eficient toate problemele identificate cu privire la acuratețea datelor aferente clienților
• Reconcilierea informațiilor cu privire la clienți extrase din diverse sisteme și alinierea acestora conform documentelor
• Asigurarea integrității datelor clienților în toate sistemele unde sunt preluate aceste informații
• Pregătirea diverselor rapoarte la solicitarea managerilor
De ce să vii la noi?
Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil și ai posibilitatea să crești profesional.
Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră.
Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică!
Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Client Payroll Executive (Romania) Aplica fara CV | |
Analist Baze de Date (Excel) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (217) |
Raporteaza eroarea la