Analist Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Angajam Analist Financiar pentru unul dintre clientii nostri, companie multinationala producatoare de subansambluri si echipamente electronice în domeniul tehnologiilor sanitare pentru sectorul public si comercial.

    Ce ne dorim de la tine?
    - Studii Universitare in finante sau contabilitate;
    - Experiență în domeniul financiar / control minim 3 ani;
    - Cunosaterea limbii Engleze la nivel de conversatie;
    - Experiență cu orice Sistem ERP, de preferat Infor LN (fost BAAN);
    - Bună cunoaştere a aplicaţiilor MS Office – Excel.

    Responsabilitati

    Ce presupune rolul uni Analist Financiar?

    - Actualizarea zilnică a raportului de lichiditate (casă);
    - Propunerea de două ori pe săptămână a plăților în mai multe valute EURO/ RON/USD pe baza datelor din Sistemul ERP (Sistemul de planificare a resurselor întreprinderii)
    - Reconcilierea lunară a conturilor bancare cu departamentele de contabilitate;
    - Urmărirea procedurii de aprobare a facturilor: facturi de cost, facturi de investiții;
    - Raport lunar CAPEX: încărcarea datelor din Sistemul ERP curent în raport cu bugetul;
    - Raportarea lunară de centru de cost;
    - Verificarea bilanțului/contului de profit și pierdere înainte de închiderea lunii, conform procedurii, pregătirea datelor pentru consolidare;
    - Umărirea si ajustarea bilanțului de profit şi pierdere.

    Alte informatii

    Ce iti oferim noi?

    - Pachet salarial competitiv;
    - Tichete de masa de 20 lei /zi lucrata;
    - Tichete cadou de Paste si Craciun
    - Bonus de senioritate;
    - Transport asigurat sau decontat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,