Expert Achizitii Publice-Cluj Napoca
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Expert Achizitii Publice-Cluj Napoca active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.11.2022 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
- absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență
- calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice (de ex. Cursuri cu certificate emis de Autoritatea Națională de Calificari/alta autoritate abilitată național/internațional sau de asociații profesionale recunoscute la nivel național și internațional)
- experiență de minim 3-5 ani în domeniul achizițiilor publice
- foarte bună cunoaștere a legislației achizițiilor publice
- cunoștințe în utilizarea SICAP
- experiență în elaborarea documentațiilor de atribuire
- abilități de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- abilități organizatorice, interrelaționare și negocierea situațiilor problematice
- asigură activitatea de consultanță în domeniul achizițiilor publice;
- urmărește publicarea zilnică a procedurilor de achiziții (SICAP, Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, etc.) și întocmește sinteza documentației;
- analizează și verifică documentele de calificare din cadrul licitațiilor
- respectă termenele impuse în documentațiile de licitație;
- răspunde de toate solicitările de clarificări și eventualele contestații din etapa de pregătire și evaluare a ofertelor într-o strânsă legătură cu echipa de juriști.
- analizează din punct de vedere tehnic documentațiile de atribuire, identifică și propune CV-uri de experți;
- analizează domeniul de expertiză și experiență al experților pentru a participa la licitații;
- participă la realizarea ofertelor tehnice, oferă informații de natură tehnică și colaborează cu expertul financiar pentru elaborarea ofertei financiare;
- întocmește documentațiile de atribuire în conformitate cu cele mai bune practici în domeniu și cu legislația în vigoare;
- asigură consultanță și asistență tehnică a beneficiarilor în domeniul achizițiilor publice, inclusiv în etapa de evaluare a ofertelor și asigură consultanță pe toată perioada de derulare a procedurii;
- menține legătura cu beneficiarul/partenerii și subcontractanții pentru proiectele la care participă;
- participă la întâlnirile organizate cu beneficiarii proiectelor și alte entități implicate în proiect;
Lucru de la birou (Cluj Napoca)
Program standard 8h (L-V)
Salariu fix + beneficii
Pachet de relocare pentru persoanele care doresc sa se reloce
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Gestionar Depozit - Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Manipulant marfuri - Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Cris-Tim angajeaza Picker (Depozit Cluj) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la