Asistent Tehnic - Operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Asistent Tehnic - Operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Recrutam: Asistent Tehnic – Operational

    Despre clientul nostru:

    Principalul proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, cu prezenta in noua tari;
    Detine si opereaza 56 de proprietati comerciale.

    Cerinte si competente:

    Studii medii / superioare finalizate (studiile economice reprezinta un plus);
    Minimum un an experienta de lucru (Administrativ, Receptie, Back-Office, Contabilitate Primara);
    Bune cunostinte de MS Office;
    Limba Engleza - nivel mediu - conversational;
    Abilitati excelente de comunicare, gandire pozitiva, proactivitate, lucru in echipa;
    Foarte bune abilitati de organizare, planificare, atentie la detalii;
    Capacitatea de a lua usor decizii si de asumare a acestora.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Asigurarea suportului pentru departamentul tehnic – operational al centrului comercial;
    Gestionarea facturilor (intrare, inregistrare facturi, urmarire efectuare plati);
    Gestionare contractelor – redactare contracte, acte aditionale, notificari, urmarire date expirare contracte;
    Asigurarea suportului necesar derularii achizitiilor pe segmentul Tehnic - Operational –, transmitere caiete de sarcini, urmarire calendar licitatie, urmarirea semnarii documentelor si termenelor contractului;
    Realizarea operatiunilor de inregistrare a achizitiilor in programul intern cu respectarea procedurilor interne;
    Pastrarea unei bune relatii cu chiriasii centrului comercial – gestionarea solicitarilor venite din partea chiriasilor (informarea Managerului Tehnic sau a Managerului Operational si transmiterea raspunsurilor catre chiriasi);
    Realizarea verificarilor de complexitate redusa in teren pe segmentul Tehnic - Operational si raportarea problemelor catre firmele colaboratoare sau catre Managerul Tehnic, respectiv Managerul Operational.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Tichete de masa;
    Asigurare medicala privata;
    Bookster
    Decont abonament sala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (80)