Reprezentant vanzari zonal

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte


    Minim 2-3 ani experiență în vânzări/distribuție retail
    Cunoștințe tehnice de baza
    Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări
    Bune abilități de comunicare în limba română
    Bune abilități de operare cu pachetul MS Office
    Bune abilități de organizare, planificare și prioritizare
    Bune abilități de prezentare și dezvoltare de relații de calitate
    Bune abilități de negociere și orientare către client
    Bune abilități de gestiune a stocurilor
    Capacitatea de a gestiona cu ușurință munca repetitivă
    Asumarea responsabilității și integritate
    Consecvență în acțiuni, respectarea procedurilor.

    Benefits
    Bonusuri lunare din obiective
    Abonament medical la Regina Maria sau Medlife, la alegere
    Opțiunea de a mai adăuga încă un membru de familie la abonamentul medical dupa cele 3 luni de probă
    Pensie privtă Pilonul III de 150 lei/lună
    Tichete de masa în valoare de 20 lei/zi lucrătoare
    Abonament Bookster.

    Responsabilitati

    Reprezentantul zonal de vânzări este responsabil de dezvoltarea zonei alocate prin contractarea de noi locații partenere și de gestiunea terminalelor de plăți.
    De ce te vei ocupa:

    Prospectează întreaga zonă alocată și se ocupă de ofertarea stațiilor de plată, negocierea și semnarea contractelor cu clienții
    Asigură suport la instalarea terminalelor în locații si gestionează relația cu acestea
    Gestioneaza terminalele de plăți alocate conform rutei agreate și procedurii interne a companiei
    Monitorizează activ stocurile de consumabile și piese de schimb/problemele tehnice și intervine rapid pentru soluționare
    Gestionează și transportă către bancă valorile colectate
    Asigură respectarea standardelor de marketing (autocolante terminal/vitrine magazine, casete luminoase, promoții/campanii) și se ocupă de curățarea terminalelor din gestiune
    Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei
    Urmărește atingerea indicatorilor de rentabilitate (număr de tranzacții) și net increase număr de terminale din gestiune
    Dezvoltă și menține relații de calitate pe termen lung cu clienții
    Se ocupă de rezolvarea problemelor ce pot apărea în relația cu clienții și escaladează problemele nerezolvate către managerul direct
    Discută cu managerul direct și obține aprobare pentru situațiile care depășesc limita responsabilității sale
    Realizează rapoarte specifice de activitate
    Raportează către managerul direct orice informație relevantă din piață (concurență, deschideri de magazine, probleme locații/clienți), incident în care este implicat sau lipsă gestiune.