Stagiar Resurse Umane @ Saint-Gobain SEKURIT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.


Vezi toate job-urile Stagiar Resurse Umane @ Saint-Gobain SEKURIT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Calarasi
  • Actualizat la: 05.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".

    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.

    În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.

    Cerinte

     Este implicat în diverse acțiuni, proiecte și evenimente importante, atât pentru companie, cât și pentru angajați.
     Participă la organizarea și desfășurarea procesului de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante ce îi sunt alocate;
     Relaționează constant cu angajați din toate departamentele și zonele de lucru.
     Reactualizează fișele de post (ori de câte ori este nevoie);
     Participă la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activități de resurse umane și se asigură de respectarea acestora de catre întreg personalul;
     Actualizează, după caz, baze de date;
     Asigură sprijin organizatoric și logistic, intern și extern pentru deplasările angajaților și colaboratorilor companiei: rezervări transport, cazare și masă;
     Organizează evenimentele de companie, vizitele și activitățile de protocol;
     Sprijină comunicarea internă și externă: concepe, difuzează și afișează anunțuri diverse, transmite, verifică și distribuie corespondența etc.;
     Aprovizionează angajații cu materialele necesare desfășurării activității: produse de papetărie, de birotică, de protocol etc..

    Responsabilitati

    Educație și experiență:

     Studii superioare în curs sau finalizate de curând;
     Experiență anterioară într-o practică / într-un intership constituie un avantaj;

    Profil și competențe:

     Interes în domeniul resurselor umane și în propria dezvoltare și formare profesională;
     Dornic să descopere activitatea și organizarea într-o companie multinațională, în mediul industrial;
     Spirit antreprenorial, curiozitate, bună organizare, eficiență, spirit de echipă și inițiativă;
     Cunoștințe medii de limba engleză, verbal și scris;
     Cunoștințe medii de operare PC, Microsoft Office, Internet;
     Abilități bune de comunicare și spirit de observație dezvoltat.

    Alte informatii

    Durata programului este de 4 luni, și se desfășoare în perioada Septembrie 2022 – Februarie 2023, la sediul nostru din Călărași. Orarul propriu-zis este flexibil și va fi stabilit împreună cu stagiarul.