Gestionar ONG - Piata Sudului
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Gestionar ONG - Piata Sudului active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.08.2022 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
CONDIȚII SPECIFICE OCUPĂRII POSTULUI
•Studii medii, preferabil, tehnice
•Experiență minim 2 ani
•Competențele pedagogice și lucrul anterior cu persoane vulnerabile reprezintă un avantaj
CALITĂȚI COMPETITIVE
•Aderarea la proiectul, misiunea și valorile Asociației
•Cunoștințe în Microsoft Excel
•Cunoașterea programelor de contabilitate și gestiune ar fi un plus
•Ușurință în a lucra cu cifre
•Răbdare, atenție la detalii, capacitate de analiză
•Calități organizatorice
•Calități relaționale și spirit de echipă
•Disponibilitate, autonomie, reactivitate
•Întocmește PV de recepție și verifică concordanța cu PV de colectare, întocmind note de constatare diferențe unde este cazul
•Dă instrucțiuni clare manipulanților pentru depozitarea corectă a produselor, deșeurilor, consumabilelor și ambalajelor
•Întocmește fișele de trasabilitate paleți, DEEE, echipamente etc. și alocă paleților pe spațiile de stocare dedicate din hala de depozitare
•Introduce zilnic date din documente primare în aplicația de gestiune/tabele Excel / Saga și se asigură de actualizarea bazei de date
•Înregistrează conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 OUG 5/2015 în tabele Excel, aplicații soft etc. cantitățile de deșeuri colectate, tratate, valorificate, transferate, recondiționate, și generate în activitatea Asociației
•Creează situații/dosare în Excel necesare pentru raportarea către eco-organism și Agenția Regională pentru Protecția Mediului pentru cele 3 ateliere de inserție: educlick, remesh și bio&co
•Verifică corectitudinea depozitării deșeurilor (pe paleți, cu greutatea, data , denumirea și codul specificate)
•Asigură evidența stocurilor scriptice și reale pentru fiecare tip de deșeu din atelier
•Asigură suport tehnic pentru contabilitate și gestiunea administrativă
•Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele
•Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)
•Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz
•Participă la operațiuni de inventariere (centralizare documente, introducere în baza de
date)
•Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție
•Participă la ședințele de echipă și la cele plenare
•Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.
Fundatie situata in apropierea statiei de metrou Piata Sudului
Salariu net 2800-3000 net
Bonuri de masa de 220 lei
Transport decontat in valoare de 140/luna
Program de lucru zi/un schimb 08.00-16.30 fara weekend
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid Aplica fara CV | |
Gestionar depozit Aplica fara CV | |
Purchasing Database Responsible (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (128) |
Raporteaza eroarea la