CONTROLOR GESTIUNE, Locatie: Bucuresti - Mioveni
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile CONTROLOR GESTIUNE, Locatie: Bucuresti - Mioveni active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2022 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
― Studii superioare economice;
― Experienta in domeniul financiar si controlling poate fi un avantaj
― Competente lingvistice: engleza si franceza – nivel mediu - avansat;
― Bune notiuni de MS Office – obligatoriu Excel (formule Vlookup, Sumif, pivot table), Power Point;
― Cunoasterea aplicatiilor informatice de gestiune financiara poate fi un avantaj;
― Metodic, riguros, fiabil, autonom, capacitate de comunicare cu interlocutori din varful organizatiei,
proactiv, preocupat in a gasi solutii si a aduce imbunatatiri de proces, forta de propunere.
― Realizarea de reportinguri lunare, anuale, la cerere, pe naturi de cost, centre de cost, filiale,
consolidate pe care le analizeaza in raport cu bugete, repreviziuni furnizand echipelor operationale
explicatii asupra diferentelor rezultate;
― Asigurarea inchiderilor lunare pentru perimetrul de activitate (verificari de coerenta a datelor
inregistrate in contabilitate, provizionare, reclasari de bugete dupa caz care sunt validate cu
operationalii;
― Verificarea si validarea cererilor de angajare a cheltuielilor, asigurand conformitatea privind circuitul
de validare si calitatea argumentarii, incadrarea in anvelopa bugetara, data de debut si sfarsit in coerenta
cu devizul primit. Urmarirea cheltuielilor, asigurandu-se ca acestea se incadreaza in angajamentele de
cheltuieli conform cu obiectivele companiei, ca acestea sunt validate la nivelul ierarhic corect;
― Urmarirea facturararii catre parteneri (Cifra de afaceri, regularizari), pregatirea borderoul pentru
emiterea facturilor si pregatirea un TdB lunar;
― Construirea bugetelor, a repreviziunilor, Rolling Forecast, identificand impreuna cu echipele
operationale riscuri si oportunitati si in concordanta cu obiectivele companieic care sunt analizate in
raport cu real anterior, repreviziune;
― Asigurrea de suport echipelor operationale in intelegerea rezultatelor economico-financiare, a
derivelor fata de bugete, propunandu-le piste de ameliorare, solutii la diverse situatii din gestiune pentru
a asigura respectarea procedurilor si normelor legale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Iti pregatim +7000 de joburi la care poti aplica - Angajatori de TOP Bucuresti 25-26 Octombrie 2024 Aplica fara CV | |
Shuffler - Casino Online Bucuresti CO Aplica fara CV | |
ID77168 Graduate recruitment | Juniors in Tax Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la