Specialist salarizare si administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Studii superioare;

    - Experienta minim 2-3 ani in salarizare;

    - Foarte bune cunostinte privind legislatia muncii si sistemul roman de salarizare;

    - Cunostinte foarte bune de Excel;

    - Cunoasterea buna a limbii engleze;

    Responsabilitati

    - Calculul salariilor, concediilor, sporurilor si indemnizatiilor cuvenite, inclusiv al indemnizatiilor pentru prestatii de asigurari sociale (concedii medicale, maternitate) si al impozitelor si contributiilor aferente;

    - Intocmirea statelor de plata, a centralizatoarelor cu impozitele si contributiile datorate statului;

    - Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile abilitate in termene legale precum si a fiselor fiscale;

    - Elaborarea si eliberarea diferitelor tipuri de adeverinte pentru salariati;

    - Intocmirea situatiilor si a rapoartelor interne solicitate de conducerea societatii.

    Alte informatii

    -Salariu motivant
    -Beneficii extra salariale
    -Flexibilitatea programului
    -Vei face parte dintr-o companie internationala

    Detalii: recrutare[@]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)