Asistent comercial - responsabil derulari contracte

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial - responsabil derulari contracte active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Cunostinte solide operare PC si Microsoft Office: Excel, Word si Power Point

    - Cunostinte limba engleza nivel avansat-B2/C1

    - Persoana punctuala si organizata

    - Capacitatea de a lucra in ritm alert

    - Capacitate dezvoltata de comunicare

    - Seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate

    Responsabilitati

    - Intocmire/gestionare contracte clienti si frunizori

    - Intocmire oferte de pret, situatii lucrari si rapoarte

    - Ordonare si arhivare documente

    - Intocmirea documentatiilor

    - Identificare si contactare de clienti noi

    - Construirea si completarea permanenta a bazei de date a clientilor

    - Culegerea de informatii despre client din diverse surse

    Alte informatii

    -Companie: multinationala
    -Locatie: in apropiere de metroul Aurel Vlaicu
    -Program: full-time cu desfasurarea activitatii de la birou


    Pentru detalii ne puteti scrie si pe: recrutare[@]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (71)