Specialist HR Admin & Payroll (Otopeni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Specialist HR Admin & Payroll (Otopeni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Otopeni
  • Actualizat la: 16.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Minim 5 ani experienţă pe un post similar.
    Studii superioare de specialitate cu dipomă de licenţă.
    Cunoştinţe aprofundate de legislaţia muncii şi a normelor în vigoare.
    Capaciate de analiză şi de a lucra în echipă (aspect important).
    Cunoştinţe MsOffice (avansat), softuri de gestiune (avantaj) si evidenţă personal.

    Responsabilitati

    Gestionarea dosarelor de personal şi arhivarea corespunzătoare a documentelor.
    Intocmire contracte de muncă pe perioada determinată şi nedeterminată, a altor tipuri de contracte.
    Elaborarea deciziilor si adeverinţelor de vechime pentru desfacerea contractelor de muncă.
    Redactarea documentelor legate de Resurse Umane, la solicitarea angajaţilor.
    Înregistrări în Registrul General de Evidentă a Salariaţilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
    Gestionarea dosarelor de personal şi asigurarea confidenţialităţii datelor fiecărui angajat.
    Întocmirea adeverinţelor şi a altor documente specifice.
    Verificarea pontajelor lunare pentru calculul salariilor.
    Efectuarea cercetărilor disciplinare.
    Realizarea diverselor rapoarte specifice administrării de personal.
    Asigurarea respectării procedurilor interne în domeniul Resurselor Umane.
    Asistenţă şi suport în aplicarea normelor PSI, a altor evidenţe.
    Asistenţă şi suport pentru alte activităţi care relaţioneaza cu departamentul sau după caz, la solicitarea managerilor.

    Alte informatii

    Se ofera bonusuri extrasalariale si decontarea transportului
    Ne puteti trimite CV-ul la adresa de e-mail recrutare[@]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)