Specialist Back Office - Billing
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Specialist Back Office - Billing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.10.2022 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Cerinte:
Studii medii/superioare finalizate;
Minimum un an experienta in campul muncii;
Foarte bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Excel indeosebi);
Limba engleza nivel mediu;
Cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj;
Matematica si calcul: competente de baza;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Abilitati de organizare, planificare si control al muncii;
Atentie la detalii;
Adaptabilitate, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa.
Specialist Back Office c
Departament: Facturare
Program de lucru: Luni-Vineri: 09:00 – 17:30 / 08:00 – 16:30
Clientul nostru este reprezentat de o companie tanara dintr-un grup de firme ce ofera servicii de facturare si IT in tari precum: Romania, Spania, Italia, Turcia, Ungaria, Belgia si Austria. Business-ul principal ofera un pachet complet de servicii bazat pe o gama larga de echipamente de masurare de inalta precizie pentru proprietati comerciale, proprietari de case si utilitati energetice.
Produsele si serviciile acopera instalarea, punerea in functiune a contoarelor si facturarea consumului de energie, apa si costuri auxiliare.
Responsabilitati:
• Crearea bazei de date prin introducerea in programul de calcul specializat a datelor inscrise in fisele de montaj si documentele anexate acestora, conform procedurilor interne;
• Efectuarea completarilor, a modificarilor în baza de date;
• Aplicarea metodologiei de calcul si efectuarea calculelor pentru determinarea consumurilor individuale;
• Arhivarea documentelor necesare calculului;
• Oferirea de raspunsuri reclamatiilor clientilor privitoare la calculul consumurilor individuale.
Beneficii:
Locatie: Bucuresti, zona Eroilor, sediul companiei aflandu-se aproape de statia de metrou/statii RATB;
Contract individual de munca perioada nedeterminata;
Tichete de masa (30 RON/tichet zi Lucratoare);
Formare initială;
Incepere imediata a activitatii si a formarii;
Mediu de lucru format dintr-o echipa tanara, joviala si o atmosfera relaxata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Billing Specialist BUCURESTI, | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (426) |
Raporteaza eroarea la