Junior Operations Specialist Accounting and Finance with Italian/ German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Junior Operations Specialist Accounting and Finance with Italian/ German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Hello,


    Dacă ești pasionat/ă de limba italiană sau limba germană și ești în căutarea unei noi provocări, îți propun rolul de Referent de specialitate financiar-contabilitate cu limba italiană sau limba germană.


    Cerințe:


    ✔Studii superioare în curs sau finalizate;

    ✔Cunoștințe de limba germană sau italiană (minim A2-B1) + engleză (minim B1);

    ✔Cunoștințe în operarea Microsoft Office, Outlook;

    ✔Bune abilități organizatorice, atenție la detalii și la respectarea termenelor limita;

    ✔Flexibilitate, dinamism și capacitatea de a te adapta rapid schimbărilor;

    ✔Atitudine proactivă și bune abilități de comunicare;

    Nice to have: Experiență în domeniul financiar, economic, activități back-office, administrative, contabilitate, customer support.

    Responsabilitati

    Care va fi activitatea ta?


    Efectuarea activității de back-office atribuită, pe baza priorităților și termenelor stabilite;

    Crearea și verificarea documentației necesare, aplicând procedurile într-un mod eficient și obținând rezultate de calitate;

    Comunicarea cu reprezentanții băncii și/sau alte departamente prin e-mail, telefon sau altele;

    Administrarea datelor clienților băncii și/sau certificarea situației financiare a acestora.


    Alte informatii

    Beneficii:


    🔹 Training intern;

    🔹 Mediu de lucru profesionist, dar și prietenos;

    🔹 Mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare;

    🔹 Dezvoltarea unei cariere în domeniul financiar-bancar pe operațiuni business;

    🔹 Sistem de bonusare lingvistic lunar;

    🔹 Asigurare medicală într-o rețea privată de sănătate;

    🔹 Tichete de masă.


    Program de lucru:

    Luni-Vineri 09:00-18:00 (o ora pauză de masă)


    📍Locație: București, Iași



    Have a nice day!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (580)