Specialist calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 04.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    -Studii superioare (tehnice, de preferat);
    -Experienta in domeniul calitatii (intr-o multinationala, de preferat);
    -Limba engleza minim B2;
    -Cunostinte foarte bune Ms Office, SAP (avantaj);
    -Cunostinte de 8D, 5 Why, Jidoka, Control plan, FMEA.

    Responsabilitati

    -Monitorizarea modului de derulare a sistemului de calitate instalat si inaintarea de propuneri pentru optimizare;
    -Preocuparea permanenta pentru respectarea cerintelor pentru asigurarea calitatii;
    -Intretinerea si stimularea unei colaborari eficiente si colegiale cu toate compartimentele implicate;
    -Promovarea și implementarea tehnologiilor de calitate preventiva pe intregul proces de producție;
    -Deschiderea, prelucrarea si monitorizarea reclamatilor deschise de clienti;
    -Actionarea ca persoana de contact pentru discutarea si preluarea modificarilor solicitate de clienti;
    -Acționarea ca persoana de contact pentru intrebările și subiectele relevante pentru reclamatiile externe si interne din fabrica;
    -Monitorizarea masurilor corective si comunicare cu clientii.
    -Centralizarea si evaluarea datelor de calitate cu ajutorul sistemelor IT;
    -Participa la sedintele operative;
    -Colaboreaza cu departamentele de Logistica, Calitate, Productie ,Reclamatii furnizori , laborator analiza pentru efectuarea activitatilor specifice de prelucrare , implementare , prevenire a reclamatiilor externe.

    Alte informatii

    Se ofera:

    -Salariu fix negociabil, in functie de experienta;
    -Al 13-lea salariu;
    -Tichete 20 lei/zi;
    -Prime de Paste si Craciun;
    -Prima de 1 Iunie;
    -Prima de vacanta;
    -Concediu intre 21-27 de zile (confrom vechimii in firma);
    -Contract nedeterminat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (16)