SPECIALIST CONTRACTARI SI ACHIZITII
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.Vezi toate job-urile SPECIALIST CONTRACTARI SI ACHIZITII active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Chimie - Petrochimie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | ARTEM HOMINE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.07.2022 |
Remote work: | On-site |
ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .
Clauza GDPR
ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .
-Studii superioare in domeniul economic sau tehnic
-Experienta in domeniul achizitiilor de minim 1 an
-Cunostinte Excel nivel bun
-Cunostinte in operarea unui program ERP
-Cunostinte tehnice dobandite in joburile anterioare
-Limba engleza nivel bun
DESCRIERE JOB
- Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate / comercialitate
- Intocmeşte baza de date a furnizorilor curenţi si tine evidenta furnizorilor agreati
- Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii
- Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii / producătorii materialelor / semifabricatelor /produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse, (discounturi, bonusuri)
- Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si in functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare
- Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat
- Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea
- Zilnic preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru
- Gestioneaza oferte, comenzi, reclamatii
- Analizeaza situaţia de achiziţii publice (pret, calitate, servicii)
- Administreaza contracte si examineaza cererile de comandă de achiziţie
- Furnizeaza date si raportari solicitate de către seful de department
- angajatorul activeaza in domeniul Petrol si Gaze
- program de lucru Luni - Joi 08.00 - 17.00 Vineri 8.00 - 14.30
- tichete de masa
- al 13 salariu
- asigurare medicala
- transport decontat
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Specialist Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la