Specialist backoffice medical - Arad

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 08.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Studii medii cu examen de bacalaureat promovat sau studii superioare ;
    - Orientare puternica spre rezultate si servicii medicale de calitate;
    - Capacitate de management al stresului, echilibru emotional;
    - Capacitate de adaptare la situatii de urgenta;
    - Cunostinte utilizare PC la nivel mediu;
    - Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea datelor in aplicatiile de receptie;
    - Raspunde de corectitudinea prelucrarii datelor, informatiilor transmise si inregistrarilor.
    - Gestionarea relatiei cu pacientii in privinta documentelor medicale.
    - Arhivare documente.