Consultant Implementare Proiecte Europene

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Consultant Implementare Proiecte Europene active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 02.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Minim 3 ani experienta de lucru in proiecte cu finantare europeana, inclusiv implementare;
    - Cunostinte MS Office (Excel, Acces, Word, Power Point);
    - Expunere in lucru in platforma SEAP;
    - Cunoasterea procedurilor de implementare aferente POR;
    - Capacitatea de a redacta rapoarte clare, precise si corecte;
    - Capacitate de analiza, sinteza, viziune de ansamblu asupra proiectului;
    - Capacitate de luare a deciziilor si de asumare a responsabilitatilor;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
    - Persoana autonoma, flexibila, cu initiativa, disciplinata

    Responsabilitati

    - Elaborarea rapoartelor de progres;
    - Intocmirea si pregatirea si depunerea cererilor de plata/rambursare;
    - Elaborarea actelor aditionale si a notificarilor aferente, precum si a anexelor acestora la Contractul de Finantare;
    - Supervizarea si monitorizarea atingerii rezultatelor si a indicatorilor;
    - Rezolvarea problemelor si elaborarea de clarificari in caz de potentiale blocaje in atingerea obiectivelor propuse;
    - Verificarea, predarea-primirea si receptia livrabilelor conform contractelor de achizitie incheiate, din punct de vedere al prevederilor contractului de finantare;
    - Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor proiectului;
    - Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
    - Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte

    Alte informatii

    - Salariu fix+Prime de performanta;
    - Mediu de lucru placut alaturi de o echipa cu perspective;
    - Oportunitati de evolutie si dezvoltare profesionala;
    - Posibilitate de dezvoltare si specializare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Craiova, Pitesti, Slatina,