Asistent Manager cu limba germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager cu limba germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    · Absolvent studii superioare
    · Limba engleza si germana nivel mediu
    · Cunostinte operare PC
    · Abilitati de comunicare si organizare
    · Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza
    · Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata
    · Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise
    · Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa
    · Permis conducere categoria B

    Responsabilitati

    · Asigurarea suportului administrativ pentru departamentul de Back Office, Vanzari si Marketing
    · Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor)
    · Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea si directionarea apelurilor telefonice, agenda de călătorie : rezervare bilete de avion, cazare la hotel, etc, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice)
    · Concepe si redacteaza documentele de suport pentru departamentul de Vanzari (oferte, contracte, facturi, procese verbale de predare primire etc)
    · Indeplinirea activitatilor zilnice in programul de gestiune (inregistrare client, inregistrare contract etc.)
    · Indeplinirea sarcinilor pentru activitatea departamentului de logistica din cadrul companiei (cerere transport, comanda transport etc)
    · Achiziţionarea unor servicii si produse necesare desfasurarii activitatii
    · Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri.
    · Asistenta in participari la targuri si expozitii (asigurare protocol, imprimat/multiplicat materiale promotionale, distribuire/difuzare materiale promotionale, etc )
    · Informare eficientă manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite
    · Participarea la traininguri de formare a abilitatilor necesare, pe cheltuiala intreprinderii
    · Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (35)