Asistent Manager cu limba germana

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    · Absolvent studii superioare
    · Limba engleza si germana nivel mediu
    · Cunostinte operare PC
    · Abilitati de comunicare si organizare
    · Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza
    · Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata
    · Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise
    · Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa
    · Permis conducere categoria B

    Responsabilitati

    · Asigurarea suportului administrativ pentru departamentul de Back Office, Vanzari si Marketing
    · Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor)
    · Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea si directionarea apelurilor telefonice, agenda de călătorie : rezervare bilete de avion, cazare la hotel, etc, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice)
    · Concepe si redacteaza documentele de suport pentru departamentul de Vanzari (oferte, contracte, facturi, procese verbale de predare primire etc)
    · Indeplinirea activitatilor zilnice in programul de gestiune (inregistrare client, inregistrare contract etc.)
    · Indeplinirea sarcinilor pentru activitatea departamentului de logistica din cadrul companiei (cerere transport, comanda transport etc)
    · Achiziţionarea unor servicii si produse necesare desfasurarii activitatii
    · Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri.
    · Asistenta in participari la targuri si expozitii (asigurare protocol, imprimat/multiplicat materiale promotionale, distribuire/difuzare materiale promotionale, etc )
    · Informare eficientă manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite
    · Participarea la traininguri de formare a abilitatilor necesare, pe cheltuiala intreprinderii
    · Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei .