Asistent Manager cu limba germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager cu limba germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Candidatul ideal:
· Absolvent studii superioare
· Limba engleza si germana nivel mediu
· Cunostinte operare PC
· Abilitati de comunicare si organizare
· Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza
· Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
· Atitudine pro-activa, dorinta de a invata
· Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise
· Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa
· Permis conducere categoria B
· Asigurarea suportului administrativ pentru departamentul de Back Office, Vanzari si Marketing
· Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor)
· Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea si directionarea apelurilor telefonice, agenda de călătorie : rezervare bilete de avion, cazare la hotel, etc, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice)
· Concepe si redacteaza documentele de suport pentru departamentul de Vanzari (oferte, contracte, facturi, procese verbale de predare primire etc)
· Indeplinirea activitatilor zilnice in programul de gestiune (inregistrare client, inregistrare contract etc.)
· Indeplinirea sarcinilor pentru activitatea departamentului de logistica din cadrul companiei (cerere transport, comanda transport etc)
· Achiziţionarea unor servicii si produse necesare desfasurarii activitatii
· Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri.
· Asistenta in participari la targuri si expozitii (asigurare protocol, imprimat/multiplicat materiale promotionale, distribuire/difuzare materiale promotionale, etc )
· Informare eficientă manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite
· Participarea la traininguri de formare a abilitatilor necesare, pe cheltuiala intreprinderii
· Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei .
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Project Manager Expert in S4 Rollout Timisoara, | |
Project Manager Expert with focus on Indirect Tax Timisoara, | |
Project Manager Masterdata Expert Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (35) |
Raporteaza eroarea la