HR Admin- Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile HR Admin- Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.09.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
- Absolvent studii superioare;
- Limba engleza nivel mediu;
- Cursul de inspector resurse umane constituie un avantaj;
- Bune cunostinte de legislatia muncii;
- Experienta in activitati de administrare de personal, reprezinta un avantaj;
- Experienta in utilizarea unor aplicatii de pontaj si/sau salarizare, reprezinta un avantaj;
- Persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa, atentie la detalii, viteza de reactie;
- Persoana organizata, capabila sa prioritizeze si sa gestioneze in paralel mai multe activitati;
- Bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
- Persoana punctuala, pozitiva, flexibila;
- Cunostinte de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet)
-Participa la organizarea şi coordonarea procesului de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea societatii;
-Asigura anunţarea la A.J.O.F.M. a locurilor vacante, precum şi in presa (daca este necesar),in incinta societatii şi anunta data interviului, concursului;
-Contribuie la planificarea, coordonarea şi orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in -societate: plan de integrare, exit interviu, etc.
Desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (telefon, preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, aprovizionarea firmei cu produse de birotica, papetarie, asigurarea si pastrarea curateniei in sediul firmei, etc).
-Intocmeste situatii necesare conducerii firmei pentru diverse analize;
-Intocmirea documentatiei de contabilitate primara, deconturi ale salariatilor;
-Deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private (banca, ITM, Directia Finantelor Publice, Registrul Comertului, AJOFM, Banca);
-Intocmeste contracte individuale de munca, decizii de suspendare si lichidare, acte aditionale;
-Intocmeste fisiere interne de urmarire a indicatorilor de HR;
-Gestioneaza documentele de interes general ale firmei: scrisori,adrese catre Birourile judecatoresti.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Working Student - HR Payroll Timisoara, | |
Working Student - HR Support Timisoara, | |
Global HR Internal Learning Organizer MOOCs - TM Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la