HR Admin- Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin- Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Limba engleza nivel mediu;
    - Cursul de inspector resurse umane constituie un avantaj;
    - Bune cunostinte de legislatia muncii;
    - Experienta in activitati de administrare de personal, reprezinta un avantaj;
    - Experienta in utilizarea unor aplicatii de pontaj si/sau salarizare, reprezinta un avantaj;
    - Persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa, atentie la detalii, viteza de reactie;
    - Persoana organizata, capabila sa prioritizeze si sa gestioneze in paralel mai multe activitati;
    - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
    - Persoana punctuala, pozitiva, flexibila;
    - Cunostinte de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet)

    Responsabilitati

    -Participa la organizarea şi coordonarea procesului de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea societatii;
    -Asigura anunţarea la A.J.O.F.M. a locurilor vacante, precum şi in presa (daca este necesar),in incinta societatii şi anunta data interviului, concursului;
    -Contribuie la planificarea, coordonarea şi orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in -societate: plan de integrare, exit interviu, etc.
    Desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (telefon, preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, aprovizionarea firmei cu produse de birotica, papetarie, asigurarea si pastrarea curateniei in sediul firmei, etc).
    -Intocmeste situatii necesare conducerii firmei pentru diverse analize;
    -Intocmirea documentatiei de contabilitate primara, deconturi ale salariatilor;
    -Deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private (banca, ITM, Directia Finantelor Publice, Registrul Comertului, AJOFM, Banca);
    -Intocmeste contracte individuale de munca, decizii de suspendare si lichidare, acte aditionale;
    -Intocmeste fisiere interne de urmarire a indicatorilor de HR;
    -Gestioneaza documentele de interes general ale firmei: scrisori,adrese catre Birourile judecatoresti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (12)