Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AGGRANDA / CANOPY active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: AGGRANDA / CANOPY
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cum ar fi sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa care creeaza timp pentru oameni si companii prin automatizari de procese de business?

    Office Manager

    Ești o persoană organizată și îți place să interacționezi constant cu oamenii?
    Vrei să lucrezi cu super colegi și să zâmbești în fiecare zi?

    Avem un job de Office Manager pentru tine.

    Hai să ne cunoști, îți spunem de ce suntem echipa alături de care te poți dezvolta profesional.

    Ne preocupă ce se întâmplă în jurul nostru și susținem mai multe ONG-uri.

    Cerinte

    Ești persoana potrivită dacă:
    Ai studii superioare finalizate.
    Ești o persoană responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.
    Ai o atitudine pro-activă și spirit de inițiativă.
    Ai atenție distributivă și capacitate de a rezolva sarcini multiple.
    Ai abilități bune de comunicare.
    Știi să îți planifici și prioritizezi activitățile.
    Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.
    Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat
    Cunosti limba engleză la un nivel mediu-avansat atat vorbit cat si scris.
    Ne uimești prin curiozitatea ta.

    Ai un mare avantaj de partea ta dacă:
    Ai o experiență de minim 3 an în domeniu.

    Responsabilitati

    Administrative
    Organizarea activității de secretariat și protocol.
    Gestionarea corespondenței ( email, curierat / poștă, telefon )
    Elaborarea și redactarea unor documente utile: materiale de lucru, contracte, traduceri etc.
    Coordonarea și stabilirea unor întâlniri, rezervări, călătorii de afaceri.
    Coordonarea relației cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreținere, curățenie, curierat etc.
    Gestionarea, centralizarea, distribuirea, arhivarea de documente.
    Suport logistic și administrativ pentru organizarea unor evenimente.
    Prim contact in relatia cu potentialii clienti.
    Actualizarea bazei de date de clienti a companiei.
    Intocmirea de rapoarte specfice activitatii administrative: clienti si tip de clienti.
    Mentinerea legaturii cu autoritatile statului in situatii specifice: ONRC, ANAF, etc.
    Pregatirea documentatiei necesare in cazul aplicarii pentru proiecte de finantare.

    HR
    Comunicarea cu departamentul externalizat al companiei in ceea ce priveste resursele umane.
    Gestionarea proceselor de recrutare.
    Coordonarea zilnică a tuturor politicilor și programelor de resurse umane, cum ar fi: foaia de prezenta, medicina muncii, activitati de SSM / PSI, acte aditionale.
    Coordonează toate înregistrările HR și păstrează dosarele de personal active și terminate;
    Actualizeaza baza de date a companiei.
    Verificarea statului de plata si virarea salariilor catre angajati.
    Coordonarea relatiei cu furnizorul de tichete de masa, comanda acestora si virarea contravalorii acestora catre angajati.
    Intocmirea si verificarea urmatoarelor documente: deconturi de cheltuieli, rapoarte de deplasare si ordine de deplasare.
    Intocmirea foilor de activitate lunara a angajatilor si a rapoartelor pe baza acestora.
    Organizare si coordonare teambuildinguri.

    Financiare:
    Activități de contabilitate primară: registru de casa, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum si NIR-uri, etc.
    Verificarea încasărilor-plăților.
    Emiterea facturilor pe baza contractelor cu clientii.
    Emiterea de rapoarte financiare specifice activatatii, saptamanale / lunare.
    Alocarea cheltuielilor pe centre de cost.
    Intelegerea si verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile.
    Coordonarea activitatii de inventariere.
    Mentinerea legaturii cu departamentul externalizat de contabilitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu competitiv (and we mean it).
    Echipa tanara si diversa cu spririt liber si program de lucru flexibil.
    Posibilitatea de a te implica în proiecte în care câștigul la nivel de knowledge și experiență este superior.
    Abonament gratuit la o clinică medicală privată.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (376)