Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    MANPOWER recruteaza Buyer pentru unul dintre clientii nostri, lider pe piata furnizorilor de articole de bricolaj din Romania.

    Cerinte:

    Studii superioare;
    Experienta anterioare pe o pozitie similara (achizitii produse non-food);
    Cunostinte MS Office la nivel avansat;
    Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/ avansat;
    Permis de conducere categoria B;
    Capacitate de identificare noi furnizori, intretinere si dezvoltare a relatiilor cu acestia;
    Studii profil economic/ tehnic – constituie un avantaj;
    Cunostinte SAP/ Oracle EBS constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Gestionarea si dezvoltarea gamelor de produse alocate ;
    Negocierea contractelor si conditiilor contractuale cu furnizorii pentru segmentul alocat ;
    Responsabil de mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii ;
    Asigura interfata cu furnizorii pentru toate aspectele legate de produse, livrare, termene, pret, etc ;
    Achizitionarea de bunuri si servicii utilizand cele mai bune practici ; abordari si tehnici de cumparare ;
    Evalueaza furnizorii in baza unor criterii obiective cu scopul de a aplica politica si strategia companiei;
    Analizeaza si monitorizeaza gamele de produse, actiunile comerciale si proiectele implementate pe perimetrul sau ;
    Colaboreaza cu celelalte departamente si livreaza catre acestea, in functie de necesitati, informatii legate de comenzi si filtrarea lor pe proiecte ;
    Analizeaza si centralizeaza comenzile date si urmareste procestul pana la livrarea finala, asigurandu-se de conformitatea marfii in raport cu specificatiile din comanda.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile companiei;
    Al 13-lea salariu;
    Tichete de masa;
    Mediu de lucru dinamic si modern;
    Stabilitate si oportunitati de dezvoltare profesionala.
    Program de lucru: L – V: 09:00 – 17:30.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (18)