Back Office with English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Back Office with English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.12.2022 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
The ideal Candidate:
- English at an advanced level;
- Excel and experience in SalesForce;
- Want to learn and develop;
- Excellent communication skills;
- A dynamic person and a team person
• Responsible for the execution of operational processes across the end to end sales cycle within a defined function which may include quote and configuration, pricing, bid/win proposal, quota setting, crediting, and measurement of sales compensation, services engagement and contract management, and order management.
• Measures, reviews and analyzes for efficiency and effectiveness of defined processes.
• Accountable for operational performance based metrics and agreed upon service level objectives/agreements as well as ensuring adherence to HP policies and compliance with applicable legal requirements
Expert :
• Applies advanced subject matter knowledge to complex business issues and is regarded as a subject matter expert.
• Frequently contributes to the development of new ideas and methods.
• Works on complex problems/projects where analysis of situations or data requires an in-depth evaluation of multiple factors.
• Exercises significant independent judgment within broadly defined policies and practices to determine best method for accomplishing work and achieving objectives.
• Leads and/or provides expertise to functional project teams and may participate in cross-functional initiatives.
• May provide mentoring and guidance to lower level employees.
• Acts as an expert providing direction and guidance to process improvements and establishing policies.
• Frequently represents the organization to external customers/clients.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Back office gaming support with French & English(Office) BUCURESTI, Brasov, Job national | |
Vezi job-uri similare (242) |
Raporteaza eroarea la