Back Office with English

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    The ideal Candidate:

    - English at an advanced level;
    - Excel and experience in SalesForce;
    - Want to learn and develop;
    - Excellent communication skills;
    - A dynamic person and a team person

    Responsabilitati

    • Responsible for the execution of operational processes across the end to end sales cycle within a defined function which may include quote and configuration, pricing, bid/win proposal, quota setting, crediting, and measurement of sales compensation, services engagement and contract management, and order management.
    • Measures, reviews and analyzes for efficiency and effectiveness of defined processes.
    • Accountable for operational performance based metrics and agreed upon service level objectives/agreements as well as ensuring adherence to HP policies and compliance with applicable legal requirements

    Expert :
    • Applies advanced subject matter knowledge to complex business issues and is regarded as a subject matter expert.
    • Frequently contributes to the development of new ideas and methods.
    • Works on complex problems/projects where analysis of situations or data requires an in-depth evaluation of multiple factors.
    • Exercises significant independent judgment within broadly defined policies and practices to determine best method for accomplishing work and achieving objectives.
    • Leads and/or provides expertise to functional project teams and may participate in cross-functional initiatives.
    • May provide mentoring and guidance to lower level employees.
    • Acts as an expert providing direction and guidance to process improvements and establishing policies.
    • Frequently represents the organization to external customers/clients.