Responsabil Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.08.2022 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
• Să ai experiență de lucru în domeniul administrativ-financiar de minimum 2 ani.
• Să știi bine pachetul Microsoft Office, mai ales Excel (formule, sortări, formatări condiționate, tabele, pivoți).
• Să te comporți în general responsabil, organizat și meticulos.
• Să ai abilități bune de analiză și de rezolvare a problemelor/ orientat/ă pe soluții.
• Să poți să lucrezi autonom.
• Să ai cel puțin cunoștințe medii de limba engleză.
• Să ai o etică a muncii impecabilă.
• Gestionarea financiară a unor proiecte finanțate prin FDSC, RAF, Erasmus + este un plus.
• Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesionale este un plus.
• Gestionezi relația cu contabilul (extern) și realizezi contabilitatea primară (facturi, deconturi).
• Gestionezi conturile, cardurilor, casa asociației.
• Gestionezi relația cu partenerii naționali și internaționali în vederea administrării financiare a proiectelor organizației (comunicare, verificare, raportare și auditarea acestora).
• Realizezi rapoarte financiare punctuale referitoare la diferite activități ale asociației (fundraising, proiecte comerciale etc)
• Administrezi din punct de vedere financiar proiecte ale asociației.
• Creezi și implementezi un instrument financiar de monitorizare pentru ARDOR și asociațiile membre.
• Administrezi sediul (plată chirie și utilități etc)
DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:
✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și stabilim împreună data de start.
• Formulă de colaborare flexibilă (CIM/PFA/SRL).
✧ Program flexibil de 6/8 ore (în funcție de abilitățile tale și de așteptările financiare).
UNDE VEI LUCRA:
Online si de la birou - Stabilim împreună când ne vedem la birou.
Sediul nostru este în Piața Victoriei, în spatele Guvernului
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV | |
Analist financiar consolidare Aplica fara CV | |
Analist Financiar - Sogelease Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (64) |
Raporteaza eroarea la