Sales Advisor Vodafone WFH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WEBHELP Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Advisor Vodafone WFH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: WEBHELP Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Webhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.
    We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.
    Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more han 250%. We achieved this by investing in our people and the environment they work in, and developing the analytical and operating capability to deliver truly transformational outsourcing with solutions which meet the challenges of a now omni-channel world.

    Cerinte

    Să fii o persoană dinamică cu excelente aptitudini de comunicare;
    Să fii ambițios, să te adaptezi rapid la schimbare și să păstrezi o atitudine pozitiva;
    Sa ai abilitati de vanzare si negociere;
    Să identifici cu ușurință problemele celorlalți și să găsesti soluții rapide;
    Să ai cunoștințe medii de operare a calculatorului.

    Responsabilitati

    Vei gestiona conturile clientilor si vei promova serviciile Vodafone;
    Vei interveni în telefonic pentru a identifica nevoile clienților și le vei oferi soluții adaptate;
    Vei oferi clienților Vodafone experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei;
    Vei contribui la creșterea satisfacției clienților.

    Alte informatii

    Vei lucra in siguranta – de acasa;
    Contract de munca pe durata nedeterminata;
    Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale;
    Pregătire intensă în sesiuni de training pe durata întregii experiențe, care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă;
    Participarea la concursuri și acordarea unor bonusuri care recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;
    Susținere și promovare în cariera, 95% din promovările noastre fiind din intern.