Operator introducere, validare si prelucrare date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ADM active.


Vezi toate job-urile Operator introducere, validare si prelucrare date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: ADM
Domeniu:
  • Agricultura
  • Transporturi
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, we deal with the provision of services in our own silos as well as transport with our own pushers, we are one of the largest port operators in Constanța Port on the Black Sea, handling barley, rape, wheat, sunflower seeds and corn, as well as and various other commodities, such as coal and iron ore.

    Cerinte

    • Operare PC la nivel avansat - cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook etc.)
    • Limbi Straine: Engleza
    • Cunostinte minime de contabilitate
    • Calitati intelectuale
    • Capacitate foarte buna de negociere si relationare
    • Trasaturi de personalitate: fire energica, integritate, capacitate mare de adaptare, meticuloasa, atenta la detalii, reponsabila
    • Studii medii
    • Experienta min. 2 ani in Transport

    Responsabilitati

    Operatorul introducere, validare si prelucrare date va tine legatura intre traderii zonali si partenerii de afaceri ai ADM si intre sediul central si partenerii in ceea ce priveste buna derulare a procesului de inregistrare a facturilor de transport insa nu se va rezuma la aceasta
    • Genereaza raport cu receptia totala si populeaza raportul general
    • Transmite raportul zilnic cu receptia totala
    • Proceseaza facturile de transport: verifica / inregistreaza / facturile in Excel, Sharp si Onbase pentru plata impreuna cu toate documentele necesare platii
    • Genereaza comanda de transport in Sharp
    • Indosariaza si tine evidenta contractelor de transport
    • Pastreaza legatura cu transportatorii prin e-mail, telefon birou, pentru corectitudinea facturilor / documentelor
    • Rezolva probleme asociate cu documentele de plata
    • Factureaza penalitati, daca este cazul
    • Participa la procesul de inchidere de luna
    • Participa la sedinte de lucru interne
    • Suport si implicare in atributiile departamentului
    • Realizeaza rapoarte de activitate

    Alte informatii

    Perioada determinata pentru inlocuire angajata in maternitate.