Specialist, Loyalty Consumer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist, Loyalty Consumer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Craiova
  • Actualizat la: 24.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    - Lucrul in echipa
    - Orientare catre client
    - Orientare catre rezultate
    - Gestionarea unui mediu in schimbare
    - Responsabilitate personala
    - Comunicare de impact
    - Capacitate cognitiva

    Certificari profesionale necesare:

    - diploma de Bacalaureat
    - experienta in Vanzari/ Relatii clienti reprezinta un avantaj
    - limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    - Lucrezi cu clienţii persoane fizice care doresc sa-si rezilieze contractul cu Vodafone sau doresc o noua oferta. Aceasta presupune intelegerea poziţiei clientului si găsirea modalitatilor de a păstra clientul in reţea si de a-i menţine interesul pentru Vodafone;
    - Ai cunostinte despre caracteristicile si beneficiile pachetelor de servicii si produse Vodafone adresate clientilor persoane fizice; Mentii la un nivel optim balanta intre solutiile oferite clientului si venitul generat ca urmare a actiunii de ofertare;
    - Comunici cu toate departamentele, pentru a găsi soluţia optima de rezolvare a problemei clientului si a-i oferi cea mai buna alternativa;
    - Procesezi reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa;
    - Identifici si intelegi nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune oferte de retentie si de vanzare care se potrivesc nevoilor acestora;
    - Construiesti, adaptezi si propui clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu scopul de a incheia cu succes procesul de retentie si/sau vanzare.