Deal Manager

This job is no longer active!

View all jobs Hewlett Packard Enterprise active


View all jobs Deal Manager active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Hewlett Packard Enterprise
Domain:
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 21.06.2022
    Remote work: On-site
    Short company description

    Hewlett Packard Enterprise is the global edge-to-cloud company advancing the way people live and work. We help companies connect, protect, analyze, and act on their data and applications wherever they live, from edge to cloud, so they can turn insights into outcomes at the speed required to thrive in today’s complex world. Our culture thrives on finding new and better ways to accelerate what’s next. We know diverse backgrounds are valued and succeed here. We have the flexibility to manage our work and personal needs. We make bold moves, together, and are a force for good. If you are looking to stretch and grow your career our culture will embrace you. Open up opportunities with HPE.

    Requirements

    Studii universitare sau experienta echivalenta; de preferabil studii post-universitare;
    Experienta extinsa intr-o functie de business, de preferabil finante, contabilitate sau compensare.
    Abilitate excelenta de comunicare (ex. scris, verbal, mod prezentare).
    Nivel avansat de limba engleza si limba locala, spaniola sau italiana sunt un plus
    Cunostiinte si abilitati ale aplicatiilor de business la nivel avansat (ex. Excel si Compass);
    Abilitatea de a coordona echipe virtuale, de multe ori chiar de la distanta;
    Cunostiinte avansate ale proceselor operationale,
    Abilitati solide de business si intelegerea notiunilor contabile.

    Responsibilities



    Rolul de Deal Manager se implica in urmatoarele activitati:

    Lucreaza ca punct de contact operational pentru clienti interni cheie globali sau locali din segmentele direct si indirect. Responsabilitatile jobului includ:
    Are responsabilitate pentru performanta operationala pe intregul proces operational pentru comenzile critice din segmentele selectate;
    Ofera de expertiza operationala si suport pe fiecare etapa a procesului echipelor de vanzari, respectiv diferitelor segmente de business ale companiei, pentru maximizarea rezultatelor financiare in linie cu strategia de vanzari a companiei
    Consultanta oferita pentru proiectele complexe pentru partile interesate si asigurarea bunei desfasurari a procesului din stadiul incipient pana in cel final
    Contribuie cu informatii privind procesul intern de plasare a comenzii
    Coordoneaza de multiple proiecte complexe pe diferitele segmente de business
    Optimizeaza cifrei de afaceri prin efectuarea de analize financiare, avand ca scop final maximizarea rezultatelor financiare pe fiecare segment de business
    Sustine si conducerea de analize de business si raportare dupa cerinte;
    Reitereaza utilizarea optima a proceselor si procedurilor interne in executia oportunitatilor
    Rezolva de probleme complexe de business si oferirea de recomandari necesare prin aplicarea cunostiintelor avansate in domeniu;
    Propune metode de imbunatatire pentru procesele de vanzari, procedurile interne si sistemele utilizate in cadrul procesului operational
    Participa la planificarea continuitatii si executiei activităţilor pe timpul concediilor şi zilelor naţionale libere
    Actioneaza ca un agent de schimbare în echipă sprijinindu-şi managerul/ şeful de birou în toate activităţile de schimbare
    Se ocupa de activităţi specifice departamentului fie pentru portofoliul propriu fie ca sprijin pentru echipă

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (99)