Ofiter Suport Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Suport Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2022

    Responsabilitati cheie:

    • Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client RB:
    • Asigura procesarea corecta, conform normelor si procedurilor in vigoare, a solicitarilor de inrolare si actualizare date ale clientilor IMM;
    • Asigura procesarea corecta, conform normelor si procedurilor in vigoare, a solicitarilor de deschidere si mentenanta centralizata produse tranzactionale ale clientilor IMM
    • Asigura procesarea corecta, conform normelor si procedurilor in vigoare, a solicitarilor de inchidere conturi curente si servicii atasate, in contextul inchiderii relatiei cu clientii IMM la initiativa bancii (Conformitate, Business, CDD, etc.), atat solicitari punctuale cat si solicitari „bulk” (agreate in prealabil cu Segment Client)
    • Certifica corectitudinea introducerii de date in sistemele si aplicatiile bancare si raspunde de modul in care este asigurata calitatea datelor procesate in cadrul departamentului;
    • Arhiveaza documentele procesate;
    • Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;
    • Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii;
    • Utilizeaza aplicatiile internte conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
    • Propune masuri de eficientizare a proceselor si aplicatiilor din sfera de competenta a grupului;
    • Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
    • Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.
    • Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor.
    • Isi mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).
    • Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader/Manager Deparament.
    • Respecta programul de lucru.
    • Semnaleaza rapid catre Team Leader/Manager Deparament disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;
    • Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.
    Studii si certificari necesare:
    • Studii superioare sau superioare in curs de finalizare (Economic /Juridic)
    • Cunostinte PC – mediu (MS Office)
    • Limba engleza – mediu / avansat

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>