Back Office Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Caretta active.


Vezi toate job-urile Back Office Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Caretta
Domeniu:
  • Constructii
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Profil și aptitudini:
    Absolvent studii superioare tehnice - reprezinta avantaj.
    Experiență dovedită de lucru ca back office de vânzări sau agent de suport de vânzări.
    Experiență practică cu software-ul CRM și suita MS Office.
    Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare si transmitere corecta a informatiilor. Abilitati comunicare si lucru in echipa.
    Capacitate de a identifica soluții adecvate și a oferi soluții alternative.
    Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor.
    Înțelegerea parametrilor de performanță a vânzărilor.
    Excelente abilități organizatorice și multitasking.
    Jucător de echipă cu un nivel ridicat de dedicare și implicare.
    Înțelegerea excelentă a proceselor de vânzare și dezvoltare a afacerii B2B.
    Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Oferiți asistență operațională de zi cu zi echipei de vânzări, participând la fiecare pas al procesului de vânzare.
    - Asigurați fluxul de lucru de vânzări, creați și monitorizați conturile clienților si a partenerilor într-un sistem CRM.
    - Creați și trimiteți oferte urmarind cu precizie coordonatele si masuratorile transmise de catre echipele din teren.
    - Procesați apelurile si solicitarile online de achizitie si oferiti informatii in conformitate cu politica noastra comerciala.
    - Monitorizați sistemul nostru CRM, inregistrati lead-urile si urmariti finalizarea lor.
    - Mențineti o comunicare regulată cu echipa de vanzari, și cu partenerii din tara.
    - Comunicarea internă a feedback-ului important de la clienți și efectuarea urmăririi adecvate.
    - Propune și adoptă noi metode pentru generarea de clienți potențiali suplimentari. De asemenea, veți acționa ca o legătură între echipa de vânzări și alte echipe interfuncționale.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pentru aceasta răsplătim performanta, eficiența, implicarea şi ne dorim pentru angajați să găsească uşor un echilibru între viața personală și cea profesională. Iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiind de: Pachet salarial cu adevarat atractiv, salariu fix, bonusuri de performanță si bonuri de masa. Decontam transport; Traininguri de formare profesională și activități interactive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (8)