Specialist achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Specialist achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Recrutam pentru unul dintre clientii nostrii din Prahova - Specialist Achizitii. Urmarim sa gasim:
- Studii superioare, de preferat tehnice;
- Experienta minim 1-2 ani in achizitie/aprovizionare companie domeniul productie;
- Cunostinte operare in system ERP;
- Limba engleza nivel conversational scris si vorbit;
- Conform comenzii existente in ERP intocmeste necesarul de materii prime;
- Negociaza: temene de livrare, preturi si cantitati cu furnizorii;
- Se asigura ca materiile prime ajung in fabrica in timp util astfel incat sa se poata onora comenzile preluate de fabrica;
- Intocmeste baze de date cu potentiali furnizori;
- Intocmeste toate documentele necesare pentru achizitii ( contract, comanda, monitorizare);
- Urmarire comenzi pana la sosire in locatie;
Program de lucru: luni - vineri, 9:00 - 17:30 (activitatea se desfasoara de la birou).
Se ofera:
- salariu net;
- decontarea transportului;
- contract pe perioada nedeterminata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Specialist Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la