Specialist Achizitii (Purchasing Specialist) Timisoara

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    Studii superioare;
    Persoana motivata, organizata, orientata spre auto-dezvoltare, cu capacitate de organizare si analiza, proactiva;
    Abilitati de utilizare MsOffice (Excel-nivel mediu)
    SAP- nice to have;
    Engleza - nivel mediu.

    Responsabilitati

    Asigura un proces eficient de achizitii de servicii si consumabile;

    Coordoneaza livrarile in concordanta cu nevoile companiei (stabileste conditiile de livrare, intregistreaza furnizorii , controleaza si administreaza colaborarea si facturarea cu furnizorii, negociaza conditiile contractuale de achizitii, intocmeste baza de date cu furnizorii, etc);

    Colaboreaza riguros si corect cu beneficiarii interni de produse si servicii pentru a optimiza cunostintele despre nevoile lor;

    Analizeaza in permanenta furnizorii si piata in concordanta cu nevoile companiei, investigheaza noi materiale, studiaza si analizeaza produsele si serviciile din punct de vedere al costurilor, calitatii si protectia mediului;

    Dezvolta si gestioneaza portofoliul de furnizori pentru a produce maximum de eficiente comerciale;
    Auditeaza si evalueaza continuu performantele furnizorilor;

    Administreaza si coordoneaza aplicatia SAP;

    Dezvolta si intelege sistemul de achizitii;

    Gestioneaza stocul intern de materiale consumabile si intocmirea documentelor aferente;

    Asigura suport administrativ in activitatile profesionale ale superiorului direct legate de raportari, imbunatatire proceduri si procese, proiecte, monitorizare si evaluare furnizori, implementari de aplicatii, audituri.

    Alte informatii

    Program: Luni - Vineri 8:00 - 16:15
    Transport asigurat din Timisoara