Service Advisor Tinichigerie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BIA Human Capital Solutions active.Vezi toate job-urile Service Advisor Tinichigerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.02.2022 |
Remote work: | On-site |
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
- Persoana absolventa de studii superioare;
- Experienta pe un post similar de minimum 3 ani (Receptioner service);
- Cunostinte tehnice din industria automotive;
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
- Persoana dinamica, comunicativa, cu spirit organizatoric si atentie la detalii bine dezvoltata;
- Planifica si coordoneaza activitatea de service;
- Intocmeste estimari exacte de service si reparatii;
- Planifica lucrarile conform solicitarilor clientului;
- Gestioneaza baza de date de clienti dar si depozitul de piese;
- Activitati periodice de raportare;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (222) |
Raporteaza eroarea la