Expert achizitii publice Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.Vezi toate job-urile Expert achizitii publice Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro |
Angajator: | Effective Human Resources |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități.
𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?
🔴 Recrutare și selecție
🔴 Managementul resurselor umane
🔴 Consultanță strategică în HR
🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației
🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera
EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Absolvent al Facultatii de Drept sau Economice
Experienta in domeniul juridic sau economic de minim 3 ani
Cunostinte solide de drept civil si drept comercial
Constituie avantaj experienta in urmatoarele domenii: achizitii publice, lucrul pe proiecte europene
Permis de conducere categoria B
SE OFERA:
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Salariu fix + comision important din licitatiile castigate
Telefon, laptop, masina (beneficiu);
Este un job hibrid: imbina lucrul de acasa si la birou
Adresa: Piata Unirii, Bucuresti
EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice
Procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achzizitie
Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc
Identifica expertii necesari pentru participarea la licitatie
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice
Depune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie
Participa la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor la autoritatile contractante
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante
Elaboreaza continutul documentatiilor de atribuire (referate, note justificative, fisa de date, caiet de sarcini)
Elaboreaza documentele aferente derularii procedurii de achizitie publica (calendar, raport de evaluare, comunicari catre ofertanti, solicitari de clarificari si raspunsuri la clarificari,etc)
Publica anunturile in SEAP
Intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate
Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale de SELECTIE PARTENERI pentru proiectele cu finantare europeana (ex: POCU)
Procura documentatia de selectie parteneri pentru proiectele cu finantare europeana
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de selectie
Intocmeste documentatia ceruta
Depune la sediul autoritatii documentele solicitate pentru atribuirea selectiei de parteneri
Participa la sesiunile de deschidere
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (62) |
Raporteaza eroarea la