Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Customer support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Customer support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.02.2022 |
Job remote: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
• Studii superioare finalizate
• Experienta in call-center
• Limba Engleza – nivel mediu-avansat
• Cunostinte PC – Word si Excel nivel avansat – cerinta obligatorie
• Abilități dе organizare / prioritizarea task-urilor
• Abilități dе comunicare și diplomatie
• Abilitati dе interactiune eficienta cu clientii si partenerii fimei
• Investigarea sesizarilor clientilor pentru a le oferi suport si asistenta in rezolvarea acestora;
• Preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile companiei;
• Asigurea managementului reclamaţiilor primite, respectiv, ulterior identificarea de soluții, transmiterea răspunsurilor către clienți prin email sau chat;
• Organizează și participă la realizarea diverselor proiecte, oferind asistenta în funcție de cerințele management-ului general de la sediul din Bucuresti;
• Arhivarea fizică şi electronică a documentelor;
• Solicită punct de vedere de la departamentele /serviciile implicate în analiza solicitărilor și plângerilor;
Raporteaza eroarea la