Junior Product Manager

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Saint-Gobain proiectează, produce şi distribuie materiale şi soluţii pentru piețele de construcții, mobilitate, medicină și alte aplicații industriale. Dezvoltate printr-un continuu proces de inovare, acestea pot fi găsite pretutindeni, în spațiile de locuit şi în viaţa de zi cu zi, oferind stare de bine, performanță și siguranță, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice.
    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cumulând aproximativ 1800 de angajaţi în 12 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.

    Cerinte

    EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ:

    • studii superioare;
    • experiență de 1-2 ani în domeniul marketingului precum și în managementul proiectelor.

    COMPETENȚE PRINCIPALE:
    • abilități de comunicare și prezentare
    • atitudine proactivă, creativitate și spirit de echipă;
    • abilitati de organizare si planning;
    • abilități de project management.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:

    • colectează și analizează date de piață în scopul de a susține crearea unei strategii consecvente și coerente pentru produse;
    • dezvoltă, execută și monitorizează planul de marketing al produselor;
    • utilizează instrumentele de măsurare, în scopul de a cuantifica eficacitatea fiecarei activitați si face adaptarile necesare planului de marketing;
    • monitorizează performanțele în raport cu obiectivele propuse pentru categorie;
    • propune strategia pentru dezvoltarea categoriei – extinderi de gamă/lansare produse noi;
    • construiește relații pe temen lung cu toate părtile implicate ( vanzări, suport tehnic, partea de producție, parțile terțe);
    • asigură suport pentru elaborarea materialelor de comunicare și le aprobă înainte de publicare;
    • coordonează activitatile administrative ale departamentului de marketing: contracte, anexe, costuri estimative, facturi, inclusiv gestionarea acestora în cadrul sistemelor informatice ale companiei (SAP).