Save Desk Specialist-Bucuresti, Iasi, Cluj,Timisoara; ID: 8210923

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.

    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Daca persuasiunea este punctul tau forte si iti place sa relationezi cu oamenii, atunci esti ceea ce cautam!
    La Telekom te asteapta un mediu dinamic si placut, unde vei avea ocazia sa te dezvolti in cadrul unor proiecte interesante.
    Ca Save Desk Specialist vei putea fi “vocea” prin care compania se va adresa clientilor, totodata ascultandu-le activ dorintele.

    Responsabilitati

    Descriere

    • Contacteaza si retine clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Telekom;
    • Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica activ in rezolvarea situatiilor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
    • Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre Telekom si client;
    • Promovează produsele şi serviciile Telekom in apelurile eligibile;
    • Ofera informatii corecte si inregistreaza in mod adecvat solicitarile clientilor;

    Studii necesare
    Studii medii

    Studiile superioare reprezinta un avantaj.

    Experienta

    Minimum un an de experienta in domeniul retentiei si al vanzarilor constituie un atu.

    Competente si abilitati

    • Abillitati de negociere si persuasiune;
    • Bune competente de comunicare si ascultare;
    • Disponibilitatea de a lucra in echipa si de a crea un climat prietenos;
    • Autocontrol si stabilitate emotionala;
    • Adaptabilitate si spontaneitate;
    • Cunostinte solide de operare PC si MS Office.

    Alte informatii

    Contractul de munca se deruleaza pe o perioada determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire, si se incheie prin agentiile Smartree/Professional.
    Programul de lucru se va desfasura in regim hibrid.