Payroll & Administrative HR officer (f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei oferi sprijin colegilor din departament în desfașurarea activităților de salarizare;
    • Te vei asigura că dosarele de personal sunt în concordanță cu procedurile interne și legislația în vigoare și le vei arhiva în mod corespunzător;
    • Vei menține relația cu autoritățile statului și vei gestiona colaborarea cu furnizorii de tichete;
    • Te vei ocupa de gestionarea concediilor medicale și de planificarea concediilor de odihnă;
    • Vei coordona activitățile referitoare la controlul medical periodic al angajaților.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.  Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus și o zi cadou cu ocazia zilei de naștere.

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Constituie avantaj experința în domeniu (administrare de personal, salarizare);
    • Ai abilități bune de comunicare și îți place să lucrezi în echipă, dar poți lucra și în mod independent;
    • Ești o persoană organizată și atentă la detalii și dai dovadă de proactivitate;
    • Stăpânești foarte bine pachetul MS Office, mai ales Microsoft Excel;
    • Cunoști limba engleză la nivel cel puțin mediu; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!