Platform Assistant/ Receptionist(a)

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    Acesta/aceasta va lucra îndeaproape cu Site Managerul.

    Rolul său este de a oferi suport administrativ în timp util și va acționa adesea ca primul punct de contact al site-ului cu oamenii, atât din interiorul cât și în afara organizației.

    • Cunoștințe în Microsoft Office (Word, Excel și Power Point)
    • Abilități excelente de organizare cu capacitatea de a prioritiza și de a respecta termene limită strânse;
    • Adaptarea cu succes la situații și medii în schimbare;
    • Să aibă inițiativă, proactivitate și entuziasm în rol;
    • Să aibă abilități analitice și interpersonale;
    • Capacitate de a trata informații confidențiale cu discreție.

    Responsabilitati

    • Oferă zilnic suport administrativ Site Managerului
    • Este primul punct de contact al platformei pentru clientii interni si externi
    • Menține agenda directorului prin planificarea și programarea întâlnirilor, conferințelor, teleconferințelor și călătoriilor;
    • Comenzi si evidenta stocuri produse de papetarie si protocol
    • Mentine relatii de colaborare cu furnizorii locali de servicii pentru platforma
    • Distribuirea corespondentei si crearea de AWB-uri pentru colectare colete/plicuri
    • Managementul rezervarilor pentru călătorii personal și asistență cu toate cele necesare călătoriilor de afaceri (bilete de avion, rezervare hotel, închiriere de mașini, asigurare de călătorie);
    • Supraveghează proiecte speciale, cum ar fi evenimente interne;

    Alte informatii

    Program: Luni - Vineri 08:00 - 16:15
    Salariu fix + bonus lunar de performanta
    Tichete 15 RON
    24 zile CO
    Abonament medical
    Diverse prime