Platform Assistant/ Receptionist(a)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Platform Assistant/ Receptionist(a) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2021 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
Acesta/aceasta va lucra îndeaproape cu Site Managerul.
Rolul său este de a oferi suport administrativ în timp util și va acționa adesea ca primul punct de contact al site-ului cu oamenii, atât din interiorul cât și în afara organizației.
• Cunoștințe în Microsoft Office (Word, Excel și Power Point)
• Abilități excelente de organizare cu capacitatea de a prioritiza și de a respecta termene limită strânse;
• Adaptarea cu succes la situații și medii în schimbare;
• Să aibă inițiativă, proactivitate și entuziasm în rol;
• Să aibă abilități analitice și interpersonale;
• Capacitate de a trata informații confidențiale cu discreție.
• Oferă zilnic suport administrativ Site Managerului
• Este primul punct de contact al platformei pentru clientii interni si externi
• Menține agenda directorului prin planificarea și programarea întâlnirilor, conferințelor, teleconferințelor și călătoriilor;
• Comenzi si evidenta stocuri produse de papetarie si protocol
• Mentine relatii de colaborare cu furnizorii locali de servicii pentru platforma
• Distribuirea corespondentei si crearea de AWB-uri pentru colectare colete/plicuri
• Managementul rezervarilor pentru călătorii personal și asistență cu toate cele necesare călătoriilor de afaceri (bilete de avion, rezervare hotel, închiriere de mașini, asigurare de călătorie);
• Supraveghează proiecte speciale, cum ar fi evenimente interne;
Program: Luni - Vineri 08:00 - 16:15
Salariu fix + bonus lunar de performanta
Tichete 15 RON
24 zile CO
Abonament medical
Diverse prime
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Content Moderator – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Content Reviewer (Bilingual: Slovak/English) – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la