Back-office cu limba italiana/germana

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Cerințe:

    Studii superioare în curs sau finalizate cu profil economic/administrativ/financiar
    Cunostinte de limba germana (minim A2) sau italiana (minim B1-B2) + engleza (minim B1-B2)
    Cunostinte in operarea Microsoft Office; Outlook
    Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii si capacitatea de a respecta deadline-uri
    Flexibilitate, dinamism si capacitatea de a se adapta rapid schimbarilor
    Atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    Efectuarea activitatii de back office atribuită, pe baza priorităților și termenelor stabilite
    Crearea și verificarea documentației necesare, aplicând procedurile într-un mod eficient, obtinand rezultate de calitate
    Comunicare cu reprezentanții băncii și/sau alte departamente prin e-mail, telefon sau altele canale
    Gestioneaza datele clientilor bancii si/sau certificarea situatiei financiare a clientilor

    Alte informatii

    Beneficii:

    pachet salarial atractiv
    asigurare medicala intr-o retea privata de sanatate
    bonuri de masa in valoare de 20 de lei/zi
    voucher de cumparaturi anual
    Program: Luni-Vineri 09:00-18:00 (o ora pauza de masa)
    Locatie: in prezent, activitatea se desfasoara remote.