Accounts Payable Specialist - remote

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii economice superioare;
    Experiență de minimum doi ani pe un rol similar;
    Cunoștințe de contabilitate, fiscalitate și legislația muncii;
    Cunoștințe de operare program SAP sau programe similare;
    Bună cunoaștere și utilizarea a pachetului Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
    Cunoștinte de limba engleză la nivel de începător (scris și vorbit).

    Responsabilitati

    Pentru clientul nostru, cea mai mare companie românească de petrol și gaze, căutăm un Accounts Payable Specialist.
    Descrierea jobului
    Procesează facturi și documente de la momentul primirii până la efectuarea plății;
    Procesează și monitorizează adresele de înființare a popririlor, cesiunilor și contractelor de factoring și propune plata documentelor aferente conform solicitărilor din adresele respective;
    Verifică documentele propuse pentru plată, confirmă/nu confirmă propunerea de plată și, după caz, procedează la rezolvarea erorilor identificate;
    Efectuează închiderea contabilă pentru proiecte și ASP/servicii în curs.
    Emite în SAP și după caz, eliberează solicitări de comandă, recepții de servicii, comenzi.
    Pregătește și livrează rapoarte și documente solicitate de auditul intern și extern.

    Program: Luni - joi 8:00 - 16:30
    Vineri 8:00 - 14:00

    No: PR/021517