Marketing Specialist & Business Developer with French

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    studii superioare in marketing/comunicare reprezinta un avantaj
    Photoshop & Illustrator - ideal
    Experiența Salesforce este un plus
    Min. 2-3 ani experienta pe post similar
    Disponibil pentru călătorii/călătorii de afaceri in Franta

    Responsabilitati

    • Sprijinirea echipei de marketing în activități de marketing zilnice și implementare pentru piața din Franța
    • Aplicarea unei strategii integrate de comunicare pentru companie, incorporand PR, Marketing si prezenta on-line
    • Contribuția la planul de brand, strategia de brand și asigurarea tuturor aspectelor companiei
    activitățile de marketing se aliniază cu obiectivele mărcii
    • Contribuția la planul anual de vânzări și marketing
    • Dezvoltarea unei strategii de creștere centrată atât pe câștigul financiar, cât și pe satisfacția clienților
    • Efectuarea de cercetări pentru a identifica noi piețe și nevoi ale clienților
    • Organizarea de intalniri de afaceri cu potentiali clienti
    • Pregatirea si participarea la prezentari clienti, documentatii de licitatie
    • Stabilirea, dezvoltarea și menținerea unor relații pozitive de afaceri și clienți
    • Introducerea și menținerea clienților potențiali în CRM, după cum este necesar
    • Păstrarea evidențelor vânzărilor, veniturilor, facturilor etc.
    • Rămâneți la curent cu noile produse/servicii și noile planuri de preț/plată
    • Promovarea produselor/serviciilor companiei abordând sau anticipând obiectivele clienților
    • Planificarea și gestionarea evenimentelor de marketing și evaluarea succesului acestora
    • Mentinerea relatiilor cu multiple interfete (management, clienti, furnizori, media)

    Alte informatii

    Locatie: Bucuresti, Sector 1, Pipera

    Program de lucru: Luni-Vineri 08:00-17:00, se lucreaza de la sediu