Responsabil administrare imobil

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    Locatie job: Sanandrei
    Program de lucru: 9:00 – 17:30 L – V
    Departament: Mentenanta

    Cerinte:

    - Minim studii medii finalizate;
    - Cunostinte de PC, imprimante, electrica, sudura etc;
    - Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
    - Disponibilitate pentru deplasari ocazionale;
    - Ablitati organizationale;
    - Permis categoria B;
    - Persoana practica si implicata.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Urmareste si asigura respectarea instructiunilor tehnice ale fiecarei instalatii, a realizarii la termen si de buna calitate a lucrarilor de reparatii si revizii a instalatiilor si utilajelor la biroul si depozitul companiei;
    - Stabileste programul de masuri tehnico – organizatorice si planul pregatirilor de iarna si analizeaza periodic stadiul de realizare a acestora;
    - Asigura aprovizionarea ritmica depozitelor cu materiale , combustibili si utilaje necesare realizarii activitatii zilnice;
    - Indruma si verifica activitatea zonelor de depozit pentru buna intretinerea si functionare a instalatiilor si utilajelor;
    - Intocmeste corespondenta cu furnizorii pe probleme tehnice, comunicand administratorului orice probleme aparute in relatia cu furnizorii societatii sau orice probleme legate de calitatea sau compatibilitatea produselor;
    - Gestioneaza, verifica si controleaza instalatiile de supraveghere video;
    - Mentine relatia cu furnizorii pentru diverse lucruri: imprimante, securitate, deparazitare, revizia pentru diverse utilaje si echipamente, produse de curatenie, verificare consum utilitati etc.;
    - Comunica în cel mai scurt timp posibil sefului ierarhic superior defectiunile, avariile sau necesarul de echipamente, in vederea achizitionarii acestora.

    Beneficii:

    - Tichete de masa;
    - Prima de Craciun si Paste;
    - Trasportul decontat sau asigurat.