Responsabil administrare imobil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil administrare imobil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.01.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Candidatul Ideal
Locatie job: Sanandrei
Program de lucru: 9:00 – 17:30 L – V
Departament: Mentenanta
Cerinte:
- Minim studii medii finalizate;
- Cunostinte de PC, imprimante, electrica, sudura etc;
- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
- Disponibilitate pentru deplasari ocazionale;
- Ablitati organizationale;
- Permis categoria B;
- Persoana practica si implicata.
Descrierea jobului:
- Urmareste si asigura respectarea instructiunilor tehnice ale fiecarei instalatii, a realizarii la termen si de buna calitate a lucrarilor de reparatii si revizii a instalatiilor si utilajelor la biroul si depozitul companiei;
- Stabileste programul de masuri tehnico – organizatorice si planul pregatirilor de iarna si analizeaza periodic stadiul de realizare a acestora;
- Asigura aprovizionarea ritmica depozitelor cu materiale , combustibili si utilaje necesare realizarii activitatii zilnice;
- Indruma si verifica activitatea zonelor de depozit pentru buna intretinerea si functionare a instalatiilor si utilajelor;
- Intocmeste corespondenta cu furnizorii pe probleme tehnice, comunicand administratorului orice probleme aparute in relatia cu furnizorii societatii sau orice probleme legate de calitatea sau compatibilitatea produselor;
- Gestioneaza, verifica si controleaza instalatiile de supraveghere video;
- Mentine relatia cu furnizorii pentru diverse lucruri: imprimante, securitate, deparazitare, revizia pentru diverse utilaje si echipamente, produse de curatenie, verificare consum utilitati etc.;
- Comunica în cel mai scurt timp posibil sefului ierarhic superior defectiunile, avariile sau necesarul de echipamente, in vederea achizitionarii acestora.
Beneficii:
- Tichete de masa;
- Prima de Craciun si Paste;
- Trasportul decontat sau asigurat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil relocare utilitati – Timisoara Aplica fara CV | |
Frigotehnist Timisoara Timisoara, | |
Inginer - Controlor Calitate - Timisoara Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (16) |
Raporteaza eroarea la