Responsabil administrare imobil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil administrare imobil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    Locatie job: Sanandrei
    Program de lucru: 9:00 – 17:30 L – V
    Departament: Mentenanta

    Cerinte:

    - Minim studii medii finalizate;
    - Cunostinte de PC, imprimante, electrica, sudura etc;
    - Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
    - Disponibilitate pentru deplasari ocazionale;
    - Ablitati organizationale;
    - Permis categoria B;
    - Persoana practica si implicata.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Urmareste si asigura respectarea instructiunilor tehnice ale fiecarei instalatii, a realizarii la termen si de buna calitate a lucrarilor de reparatii si revizii a instalatiilor si utilajelor la biroul si depozitul companiei;
    - Stabileste programul de masuri tehnico – organizatorice si planul pregatirilor de iarna si analizeaza periodic stadiul de realizare a acestora;
    - Asigura aprovizionarea ritmica depozitelor cu materiale , combustibili si utilaje necesare realizarii activitatii zilnice;
    - Indruma si verifica activitatea zonelor de depozit pentru buna intretinerea si functionare a instalatiilor si utilajelor;
    - Intocmeste corespondenta cu furnizorii pe probleme tehnice, comunicand administratorului orice probleme aparute in relatia cu furnizorii societatii sau orice probleme legate de calitatea sau compatibilitatea produselor;
    - Gestioneaza, verifica si controleaza instalatiile de supraveghere video;
    - Mentine relatia cu furnizorii pentru diverse lucruri: imprimante, securitate, deparazitare, revizia pentru diverse utilaje si echipamente, produse de curatenie, verificare consum utilitati etc.;
    - Comunica în cel mai scurt timp posibil sefului ierarhic superior defectiunile, avariile sau necesarul de echipamente, in vederea achizitionarii acestora.

    Beneficii:

    - Tichete de masa;
    - Prima de Craciun si Paste;
    - Trasportul decontat sau asigurat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (16)