Reprezentant Vanzari SIBIU, Telekom Romania Communications SA; ID: 200595.

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.

    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    CANDIDATUL IDEAL:

    • Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
    • Orientare catre client si catre rezultate;
    • Lucru individual şi în echipă;
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Adaptabilitate si flexibilitate;
    • Bune cunoştinţe de operare PC;
    • Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj
    • Experienţă de minimum 1 an în domeniul vanzarilor sau domeniul IT/telecom constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    SCOP PRINCIPAL:
    Interactioneaza zilnic cu clientii pentru a rezolva probleme tehnice simple, inregistreaza incasari si plati in numerar si card conform procedurilor financiare in vigoare, interactioneaza in mod reactiv si proactiv cu clientii si ii informeaza cu privire la serviciile si produsele Telekom cu scopul de a imbunatati relatiile cu acestia si de a atinge targetul predefinit de vanzari.


    DESCRIERE JOB:

    • Promoveaza si vinde serviciile si produsele Telekom utilizand toate mijloacele si canalele de vanzare stabilite in cadrul companiei in vederea finalizarii de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei si pentru atingerea targeturilor stabilite de vanzari;
    • Analizeaza reactiv si proactiv si solutioneaza intrebarile si problemele clientilor in limitele procedurilor existente;
    • Este la curent cu procedurile si noile evolutii aferente activitatii desfasurate in cadrul Magazinelor, cu scopul de a mentine nivelul de cunostinte necesar pentru desfasurarea acestei activitati;
    • Efectueaza activitatile specifice (semnare contracte de servicii si produse atat petru clienti persoane fizice cat si pentru persoane juridice, comercializare echipamente, asigura suport pentru celelalete canale de vanzare, etc conform procedurilor standard);
    • Mentine standardele si imaginea companiei prin livrarea unor servicii de calitate si printr-o atitudine profesionala in relatiile cu clientii, conform Ghidului de Standarde pentru Magazinele Telekom;
    • Primeste, factureaza si inregistreaza plati in numerar si achitari de facturi conform procedurilor si standardelor companiei, sau dupa caz asista clientii Telekom in activitatea de incasare individuala prin intermediul automatelor de incasare contribuind astfel la buna functionare a activitatii de incasare;
    • Gestioneaza masa monetara colectata, verifica si asigura predarea sumelor catre banca, intocmind documentele necesare;
    • Raspunde de corectitudinea oricarei tranzactii efectuate si de numerarul aflat in gestiune;
    • Completeaza formulare si rapoarte standard conform procedurilor departamentului pentru a-si informa superiorii cu privire la activitatea desfasurata, volumul vanzarilor de produse si servicii, nevoile/ solicitarile clientilor si propune in mod proactiv modalitati de imbunatatire a activitatii rezultate in urma interactiunii cu acestia;

    Alte informatii

    Contractul de muncă se încheie prin ProSolutions Agency.