Assistant Manager with IT-EN -Timisoara

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Prezenta agreabila,comunicativa;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Buna capacitate organizatorica;
    Obisnuit sa lucreze cu dead-line-uri / termene limita;
    Cunoasterea limbii italiene: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator Cunoasterea limbii engleze: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator
    Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, e-mail, Calendar);
    Permis de conducere - categ. B (constituie avantaj)

    Responsabilitati

    Participa la intalnirile / sedintele organizate de catre Consiliul de Administratie
    Gestioneaza agenda / calendarul membrilor Consiliului de Administratie (utilizand instrumente precum Outlook / gestionarea calendarului comun)
    Redacteaza si claseaza corespondenta directiunii / corespondenta comerciala, adresele catre clienti, furnizori, terti
    Preia si directioneaza corespondenta / posta electronica adresata administratorului / conducerii societatii
    Expediaza corespondenta societatii
    Arhiveaza documentele specifice directiunii
    Gestioneaza vizitatorii / colaboratorii / partenerii de afaceri
    Reprezinta compania in relatia cu partenerii acesteia Intocmeste diverse rapoarte, prezentari şi situaţii la cererea conducerii societatii
    Organizeaza sedintele, intalnirile, calatoriile de afaceri etc
    Traduce in si din limba italiana / limba engleza diverse documente solicitate de conducerea societatii Intermediaza activitatea de traducere a diverselor documente solicitate de angajatii companiei in vederea derularii in conditii optime a activitatii si colaboreaza cu institutii autorizate in vederea traducerii documentelor respective in timp util
    Colaborează cu toţi membrii colectivului din toate departamentele şi le acordă sprijinul când situaţia o cere Indeplineşte orice alte sarcini administrative solicitate de catre şeful direct
    Răspunde de modul de executare al lucrărilor şi respectă sarcinile