Assistant Manager with IT-EN -Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager with IT-EN -Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Prezenta agreabila,comunicativa;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Buna capacitate organizatorica;
    Obisnuit sa lucreze cu dead-line-uri / termene limita;
    Cunoasterea limbii italiene: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator Cunoasterea limbii engleze: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator
    Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, e-mail, Calendar);
    Permis de conducere - categ. B (constituie avantaj)

    Responsabilitati

    Participa la intalnirile / sedintele organizate de catre Consiliul de Administratie
    Gestioneaza agenda / calendarul membrilor Consiliului de Administratie (utilizand instrumente precum Outlook / gestionarea calendarului comun)
    Redacteaza si claseaza corespondenta directiunii / corespondenta comerciala, adresele catre clienti, furnizori, terti
    Preia si directioneaza corespondenta / posta electronica adresata administratorului / conducerii societatii
    Expediaza corespondenta societatii
    Arhiveaza documentele specifice directiunii
    Gestioneaza vizitatorii / colaboratorii / partenerii de afaceri
    Reprezinta compania in relatia cu partenerii acesteia Intocmeste diverse rapoarte, prezentari şi situaţii la cererea conducerii societatii
    Organizeaza sedintele, intalnirile, calatoriile de afaceri etc
    Traduce in si din limba italiana / limba engleza diverse documente solicitate de conducerea societatii Intermediaza activitatea de traducere a diverselor documente solicitate de angajatii companiei in vederea derularii in conditii optime a activitatii si colaboreaza cu institutii autorizate in vederea traducerii documentelor respective in timp util
    Colaborează cu toţi membrii colectivului din toate departamentele şi le acordă sprijinul când situaţia o cere Indeplineşte orice alte sarcini administrative solicitate de catre şeful direct
    Răspunde de modul de executare al lucrărilor şi respectă sarcinile

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (17)