Assistant Manager with IT-EN -Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Assistant Manager with IT-EN -Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.01.2022 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Prezenta agreabila,comunicativa;
Persoana dinamica, atenta la detalii;
Buna capacitate organizatorica;
Obisnuit sa lucreze cu dead-line-uri / termene limita;
Cunoasterea limbii italiene: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator Cunoasterea limbii engleze: scris, vorbit / sa posede Autorizatie de traducator
Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, e-mail, Calendar);
Permis de conducere - categ. B (constituie avantaj)
Participa la intalnirile / sedintele organizate de catre Consiliul de Administratie
Gestioneaza agenda / calendarul membrilor Consiliului de Administratie (utilizand instrumente precum Outlook / gestionarea calendarului comun)
Redacteaza si claseaza corespondenta directiunii / corespondenta comerciala, adresele catre clienti, furnizori, terti
Preia si directioneaza corespondenta / posta electronica adresata administratorului / conducerii societatii
Expediaza corespondenta societatii
Arhiveaza documentele specifice directiunii
Gestioneaza vizitatorii / colaboratorii / partenerii de afaceri
Reprezinta compania in relatia cu partenerii acesteia Intocmeste diverse rapoarte, prezentari şi situaţii la cererea conducerii societatii
Organizeaza sedintele, intalnirile, calatoriile de afaceri etc
Traduce in si din limba italiana / limba engleza diverse documente solicitate de conducerea societatii Intermediaza activitatea de traducere a diverselor documente solicitate de angajatii companiei in vederea derularii in conditii optime a activitatii si colaboreaza cu institutii autorizate in vederea traducerii documentelor respective in timp util
Colaborează cu toţi membrii colectivului din toate departamentele şi le acordă sprijinul când situaţia o cere Indeplineşte orice alte sarcini administrative solicitate de catre şeful direct
Răspunde de modul de executare al lucrărilor şi respectă sarcinile
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Working Student - HR Payroll Timisoara, | |
HR Internship with focus on Data Analytics - TM Timisoara, | |
Working Student - HR Support Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la