Controlor financiar

Angajator: Rasirom
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    RASIROM is the leading security systems provider in Romania.

    The company is an integrator of cyber and physical security solutions. Our main goal is to secure the national and european critical infrastructures and our national strategic points.

    Cerinte

    Descrierea jobului
    -Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departament si bugetului general/forecast
    -Construieste structura bugetului (indicatorii bugetari) Intocmeste instructiunile de completare si corelatiile intre indicatori
    -Stabileste corelatiile dintre bugetele/forecast-urile diferitelor departamente - -
    -Construieste bugetul general prin consolidarea bugetelor departamentale
    -Verifica saptamanal executia bugetara prin confruntarea rapoartelor sefilor de departamente cu informatia financiar-contabila
    -Asista metodologic sefii de departamente pentru intocmirea si executarea bugetelor proprii
    -Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
    -Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
    -Intocmeste si actualizeaza rapoartele de performanta
    -Construieste sistemul de indicatori de performanta
    -Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
    -Intocmeste periodic rapoartele de performanta si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza
    -Consolideaza informatiile privite din interiorul si exteriorul organizatiei referitoare la performanta; prezinta concluziile sefului direct si altor persoane interesate
    -Construieste si adapteaza sistemul de raportare financiara Stabileste structura rapoartelor financiare solicitate de conducerea firmei
    -Stabileste centrele de profit si costuri, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a veniturilor si costurilor
    -Adapteaza sistemul de raportare in functie de necesitatile semnalate de catre conducerea firmei
    -Asigura ca informatia obtinuta este corecta, completa, oportuna
    -Analizeaza procesele de management financiar derulate in interiorul Regiei si vine cu propuneri de optimizare
    -Respecta procedurile si instructiunile de lucru stabilite

    Responsabilitati

    .

    Alte informatii

    Oferim:
    - lucrul intr-un mediu competitiv
    - perspective de crestere profesionala
    - salariu motivant
    - tichete de masă
    - pachet complet medical la o clinică privată s.a.