Asistent achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Fildas&Catena Grup active.Vezi toate job-urile Asistent achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Fildas&Catena Grup |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Fildas Catena Grup reprezinta un grup de companii cunoscute si puternice pe piata farmaceutica. Calatoria noastra a inceput in anul 1991 cu o echipa mica de oameni valorosi, cu ambitii mari in misiunea de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere. Din 1999 de cand a luat nastere lantul Farmaciile Catena, dupa decizia strategica a Fildas de extindere pe verticala in retailul farmaceutic, ni s-au alaturat si alti oameni valorosi, care s-au dedicat aceleiasi misiuni.
Astazi suntem peste 7000 de salariati, raspanditi la nivel national in peste 800 de farmacii si 15 centre logistice. Ocupam primul loc in topul farma din Romania, iar acest rezultat se datoreaza colectivului pe care l-am construit de-a lungul celor 28 de ani.
Avem valori comune ce ne unesc si ne indreapta spre acelasi tel si rezultat : pasiunea, ambitia, integritatea, responsabilitatea, curiozitatea si determinarea.
Farmacia La Pret Mic este in cautarea unui Asistent achizitii, pasionat de ceea ce face si dornic sa aiba un rol major in cadrul companiei. Pentru a-ti indeplini cu succes sarcinile zilnice, te-ar ajuta daca:
- iti construiesti cu usurinta si naturalete relatii profesionale, fiind o persoana comunicativa si sociabila insa totodata, organizata si concentrata pe atingerea obiectivelor si respectarea termenelor,
- ai o experienta pe un post similar de cel putin 2 ani,
- cunosti limba engleza la nivel avansat,
- pachetul MS Office este tool-ul pe care il folosesti in mod frecvent in activitatea ta si nu numai,
O zi obisnuita la serviciu presupune activitati precum:
- Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizorii de marfa alocati;
- Urmarirea procesului de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice;
- Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei;
- Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
- Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii;
- Actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii! BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (22) |
Raporteaza eroarea la